Zwrot towaru a zwrot kosztow

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, Mam taki problem klient odebrał paczkę poniżej z jakiegoś powodu zrezygnował ale towar który do mnie wrócił jest uszkodzony na pewno był wyciągany ponieważ sposób zapakowania różnił się od naszego co w takim przypadku mogę ? Można się ubiegać o odliczenie tych uszkodzeń od kwoty którą muszę zwrócić kupującemu i co z kosztem wysyłki gdyż jest to ponad 80zl z racji na wagę produktu bo zwrotną pokrywa Kupujący to wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli to zwrot i towar ma mniejszą wartość o uszkodzenia, masz prawo pomniejszyć o tyle ile zmniejszyła się jego wartość, za przesyłkę nie masz prawa potrącać. Kupujący powinien odstąpić o zakupu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
FHU-IBAG tak , możesz odliczyć koszty doprowadzenia produktu do stanu pierwotnego czy też wartości jaką produkt utracił w wyniku działań klienta . konieczne będzie szczegółowe udokumentowanie utraty wartości produktu , kosztu naprawy .O umniejszeniu zwrotu musisz poinformoawć klienta w sposób nie budzący wątpliwości . Klient jako konsument ma prawo do zwrotu , a UK zapewnia mu zwrot kosztów nadania przesyłki . I teraz najlepsze - klient może otworzyć dyskusję i wystąpić o rekompensatę do POK , a allegro MOŻE Cię tą kwotą obciążyć jeśli wystarczająco nie udokumentujesz powodu obniżenia kwoty zwrotu , musisz się jeszcze liczyć z negatywną oceną .Ostateczna decyzja należy do Ciebie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FHU-IBAG Klientowi należy się zwrot ceny towaru + zwrot kosztu wysyłki. Odsyła na swój koszt. Jeżeli towar ma mniejszą wartość ze względu na uszkodzenia spowodowane przez kupującego, można odpowiednio pomniejszyć zwracaną kwotę, ale lepiej nie przesadzać, bo klient może mieć zdjęcia i może poprosić o pomoc Allegro. Może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, a to dla sprzedającego może być sporym problemem. Nie wspominając o negatywnym komentarzu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwrot kosztu NAJTAŃSZEJ oferowanej przez sprzedającego dla danego towaru wysyłki. Bądźmy precyzyjni.