Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupuje adapter do filtra DAR AMBU medycznego, nie dla swojej maski. Chce go zwrócić po tygodniu, na informacje że nie przyjmujemy zwrotów materiałów higienicznych zakłada spór i nie rozumie dlaczego nie chcemy wysłać za free adaptera poprawnego. Zaoferowaliśmy mu sprzedaż po kosztach (50%), ale on chce i tak za darmo i mamy przyjąć zwrot.... Jak inni sprzedający radzą sobie z takimi klientami ?
@WeebAll_pl Jeżeli filtr, jest w opakowaniu oryginalnym, nie otwartym - dlaczego masz go nie przyjąć?
Klient wyjął, przymierzył, tydzień go trzymał. Mamy wątpliwość czy ktokolwiek z medyków by taki adapter chciał użyć w dobie pandemii.
@WeebAll_pl To wygląda na reklamację, a nie zwrot bez podania przyczyny. Jeśli towar jest niezgodny z opisem, należy się wymiana lub zwrot kosztów, niezależnie od tego, czy to towar higieniczny.
Jeśli to odstąpienie od umowy i towar został wyjęty z zapieczętowanego opakowania, odstąpienie nie przysługuje.
Towar jest zgodny z opisem, klient myślał że ma nowy typ maski, w ofercie była informacja o modelu do którego jest przeznaczony. Okazało się że ma poprzedni typ maski. Klient wyjął adapter z opakowania które było dezynfekowane, celem przymierzenia. Pomimo to oczekuje zwrotu.
Mówiąc kolokwialnie - wyślij go na drzewo. Artykuły higieniczne, po użyciu, nie podlegają zwrotom, to jasne. Była to pomyłka klienta, nie Twoja. Zaproponowałeś - choć nie miałes takiego obowiązkku - rozwiązanie w postaci obniżki prawidłowego filtra, na co kupujący się nie zgodził. Czyli zrobiłeś wszystkko zgodnie ze sztuką...i przepisami. Poproś w dyskusji pracownika Alleegro o stanowisko, jak trafisz na ogarniętego, to potwierdzi klientowi Twój punkkt widzenia. I szykuj się na negatywa.