Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kieruje się z pytanie jakie kroki począć w sytuacji gdy kupujący jako osoba prywatna kupił używaną płytę główną do laptopa. Wcześniej przez centrum wiadomości pisał że zależy konkretnie na tej płycie głównej co na zdjęciu ponieważ zależy mu na gniazdach. Klient później zgłosił zwrot towaru oraz towar odesłał.
Po odpakowaniu towaru od razu zauważono brakujące elementy na płycie głównej oraz śladu lutowania.
Miał ktoś podobną sytuację, jakie kroki czynić w zaistniałej sytuacji.
Dodam że w obecnym stanie wartość płyty głównej jest zerowa dodatkowo do wylutu została użyta zbyt niska temperatura jeden z elementów praktycznie został wyrwany, co mogło prowadzić do uszkodzenia wewnętrznych warstw laminatu.
Jako prywatny nie musiałeś przyjmować zwrotu, przyjąleś to teraz udokumentuj wszystko i zwróć tyle ile jest towar wart, musisz mieć argumenty dowody bo jak kupujący otworzy spór i Allegro (nie daj boże) zwróci rekompensatę to musisz mieć czym się bronić.
Sprzedający jako ja firma. Kupujący jako osoba prywatna.
@Rrobroy Poinformuj klienta, że w związku z faktem, że wymontował on podzespoły z płyty głównej i obniżył jej wartość do poziomu XX zł oraz w związku z tym, że to on ponosi odpowiedzialność za utratę wartości (Art 34.4. ustawy o prawach konsumenta) kwota zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy wynosi wspomniane wcześniej XX zł.
Musisz oczywiście oszacować wartość płyty w obecnym stanie.
@Rrobroy sprzedajesz jako firma ? to zwrot musisz przyjąć ale masz prawo obniżyć wartość zwrotu do realnej wartości płyty 🙂
a kupujący jak panie reklamujące allegro w tv
skorzysta z allegro protect bo ma zwrot całej kasy w 48h