Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sytuacja nietypowa.
Klient zakupił PC typu Nettop, sprzedawany jako uszkodzony (nie nowy/powystawowy/ używany)
W opisie widnieje: nie włącza się.
miał pełną świadomość towaru.
Dodatkowo wygaduje się że jest elektronikiem i zdziwiony pisze po dniach kilku ze nie działa.
Podejrzewam próby naprawy ale chyba nie wyszło coś.. 🙂
konsument żąda zwrotu należności i odsyła sprzęt.
Czy to że sprzęt uszkodzony i zakupił świadomie lub nie, ma prawo do zwrotu ja każdej rzeczy przy zakupie na odległość?
pozdrawiam 🙂
jeżeli jesteś firmą a on konsumentem to może odstąpić od umowy
jeżeli stan produktu będzie rozbieżny z tym jaki mu wysłałeś to możesz wykorzystać prawa do zwrotu mniejszej kwoty
chyba że nie jest konsumentem - możesz sprawdzić w cedig czy nie prowadzi działalności gospodarczej w tym temacie
paragon czy faktura nie ma tutaj nic do rzeczy - niech udowodni że jest konsumentem