Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję pościel. Klient zamówił u mnie 2 komplety drogiej pościeli. Pozniej zadzwonił do mnie, że jednak kolor nie do konca mu pasuje, chce wymienic na cos innego. Oczywiscie bez problemu.
Pościel która do mnie dotarła była rozpakowana i w niedbaly sposob wlozona do opakowania oryginalnego. NIe ma już opcji, żeby to zapakowac i sprzedac jako towar pełnowartościowy.
Napisałam do gościa grzecznego maila (pościel na wymiane jest juz w drodze tak btw) z zapytaniem co mam z tym fantem zrobic. A teraz wydzwania do mnie rozwścieczony pitbul (czytaj żona), grożąc mi niewiadomo czym i żądając zwrotu nadpłaty za różnice w towarze.
Czy ja sie myle, czy jeżeli Klient rozbebeszy towar i zwróci go w takiej formie - tak naprawde nie mam obowiązku go w takiej formie przyjmować? Jak to wyglada od strony prawnej?
Pościel zapakowana jest w opakowane, które umożliwia ocene koloru a także posiada wszystkie informacje na nim.
Poza tym po co ja sie jaks baba denerwuje, skoro to ten facet zawarl ze mna transakcje?
Nie wymaga.
14 dni na zwrot obowiązuje tylko jak towar jest nienaruszony.
Zafoliowany tak jak był, nie zerwane plomby.
Czyli nie otwarty. W innym wypadku można odmówić.
Od razu zaznaczę ,zę prawo będzie po Pana stronie, ale któryś młotek z allegro zacznie wieszać psy na Panu.
Nie znam się na zwrotach pościeli
ale w myśl ustawy konsumenckiej za towar zwracany odpowiada konsument
wg mnie (nie znam przepisów w tym temacie) pościel jest artykułem higienicznym, przyjmując taki zwrot nie wiem czy Kupujący np: uprawiał sex w tej lub na tej pościeli lub kichał koronowirusem
więc produkt nadaje się do prania i to w wysokich temperaturach
potraktuj wiec towar tak jak go widzisz cyt:
"NIe ma już opcji, żeby to zapakowac i sprzedac jako towar pełnowartościowy"
i zgodnie z ustawą konsumencką obniż kwotę zwrotu