anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru od Klienta - wersja "rozbebeszona"

MAMY ROZWIĄZANIE!
YourSpace_pl
#9 Pomysłodawca#

Sprzedaję pościel. Klient zamówił u mnie 2 komplety drogiej pościeli. Pozniej zadzwonił do mnie, że jednak kolor nie do konca mu pasuje, chce wymienic na cos innego. Oczywiscie bez problemu.

Pościel która do mnie dotarła była rozpakowana i w niedbaly sposob wlozona do opakowania oryginalnego. NIe ma już opcji, żeby to zapakowac i sprzedac jako towar pełnowartościowy.

Napisałam do gościa grzecznego maila (pościel na wymiane jest juz w drodze tak btw) z zapytaniem co mam z tym fantem zrobic. A teraz wydzwania do mnie rozwścieczony pitbul (czytaj żona), grożąc mi niewiadomo czym i żądając zwrotu nadpłaty za różnice w towarze.

Czy ja sie myle, czy jeżeli Klient rozbebeszy towar i zwróci go w takiej formie - tak naprawde nie mam obowiązku go w takiej formie przyjmować? Jak to wyglada od strony prawnej?

Pościel zapakowana jest w opakowane, które umożliwia ocene koloru a także posiada wszystkie informacje na nim.

Poza tym po co ja sie jaks baba denerwuje, skoro to ten facet zawarl ze mna transakcje?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
sbednorz
#9 Pomysłodawca#

Nie wymaga.

14 dni na zwrot obowiązuje tylko jak towar jest nienaruszony.

Zafoliowany tak jak był, nie zerwane plomby.

Czyli nie otwarty. W innym wypadku można odmówić.

Od razu zaznaczę ,zę prawo będzie po Pana stronie, ale któryś młotek z allegro zacznie wieszać psy na Panu.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Nie znam się na zwrotach pościeli

ale w myśl ustawy konsumenckiej za towar zwracany odpowiada konsument

 

wg mnie (nie znam przepisów w tym temacie) pościel jest artykułem higienicznym, przyjmując taki zwrot nie wiem czy Kupujący np: uprawiał sex w tej lub na tej pościeli lub kichał koronowirusem

więc produkt nadaje się do prania i to w wysokich temperaturach

potraktuj wiec towar tak jak go widzisz cyt:

"NIe ma już opcji, żeby to zapakowac i sprzedac jako towar pełnowartościowy"

i zgodnie z ustawą konsumencką obniż kwotę zwrotu

 

 

oznacz moderatorów