Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący(konsument) kupował dość sporo towaru praktycznie były to zakupy hurtowe, po czym w ostatni dzień odstępował bez podania przyczyny. Najpóźniej do 14 dni roboczych powinien odesłać towar. Niestety albo w ogóle nie odsyłał albo przetrzymywał towar wysyłając po upływie wymaganych14 dni ilość mniejszą niż zgłoszona do zwrotu. Podejrzewam, że handluje tym towarem, dla zabezpieczenia gdyby nie sprzedał tego towaru w przeciągu jakiegoś czasu zgłasza zwrot, po czym odsyła ilość jakiej nie sprzedał. Nadmieniam, że zwrot towaru nastąpił dopiero po wysłaniu maila do kupującego, gdybym tego nie zrobił przetrzymywał by towar do dnia w którym wygasała by ważność etykiety zwrotnej. Moje więc pytanie co można zrobić z takim konsumentem, który wypożycza sobie towar, jak sprzeda to okey, a jak nie to zwraca towar. Przecież naraża moją firmę i Allegro na straty, a sam uzyskuje dochód. Pozdrawiam
@ekstraposcielepl Cześć. Sprawdzimy tę sytuację, ale podaj mi proszę przykładowe numery zamówień, których dotyczy sprawa.
13499145625, 13499145625, 13499145625, 13637068496
@ekstraposcielepl To są numery ofert, nie zamówień. Poproszę o numery zamówień, żebym mogła zidentyfikować kupującego.
@ekstraposcielepl A od czego masz listę MNK?
Ta osoba już została dodana do tej listy, ale próbowała kupować z innego konta, które też zostało dodane do MNK. Obawiam się, że będzie próbować kupować z innych kont.
Jak klient kupuje towar do dalszej odsprzedaży, to nie jest wtedy konsumentem i ma ograniczone prawo do zwrotu.
Najprościej zobacz, czy kupujący nie sprzedaje tego samego na swoim koncie. Jak tak, to potraktuj go, jak klienta biznesowego (nie musi mieć on firmy), a zakup jako związany z prowadzoną działalnością.
ps. Z drugiej strony, jak kupujący kupuje towar do dalszej odsprzedaży, to powinien brać to na FV (nawet imienną), aby potem nie płacić podatku od całej kwoty, za jaką sprzedał dany produkt.
Niestety, nie jest to takie proste działalność ma zawieszoną sprawdzałem w CEIDG, a sprzedawać może wszędzie **piiip**, Sprzedajemy czy na rynku. Trudno jest to udowodnić. Ale gdy ktoś kupuje 20szt tego samego towaru zgłasza zwrot, poźniej kupuje 5szt, zgłasza zwrot i następnie znów kupuje ten sam towar. To dla mnie jest to dziwne i na pewno nie na użytek własny. Poza tym zgłasza zwrot 20szt towaru, odsyła najpierw 5szt a dopiero po jakimś czasie następne szutki.
Możliwe ,że to jest działanie konkurencji.Nie wiem czy wiesz ale każde odstąpienie od umowy i zwrot środków kupującemu algorytm odnotowuje i automatycznie spada twoja widoczność. Wystarczy zrobić parę zakowo i odstapien żeby uwalić sprzedawcy konto
Teraz konkurencja nie wystawia negatywów tylko bezpieczniejszy sposób z odstąpieniem od umowy i zaniżanie gwiazdek w opini o produkcie . Allegro nic z tym nie robi i nie ma zamiaru robić bo każde odstąpienie kosztuje Allegro bo musi ci zwrócić prowizję czego allegro nie lubi I tak każe sprzedawcę
Mam nadzieję ,że pomogłam