anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru po 30 dniach od zakupu

PSB-BUSTER_SJ
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. W dniu 16.03. kupujący poinformował nas , że towar który otrzymał jest uszkodzony i żąda abyśmy go odebrali. Zakup miał miejsce 15.02.2023 odebrana przez klienta 21.02.23, zakupu dokonała firma. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pecela
#16 Inspirator#

W takim razie to nie zwrot, tylko reklamacja. Musisz rozpatrzyć w ciągu 14 dni inaczej zostanie uznana z automatu. 

Co do odesłania, to klient odsyła na swój koszt, a ty po uznaniu reklamacji zwracasz mu koszt przesyłki, możesz też pokryć koszty wysyłki z góry (decyzja należy do ciebie). Możesz też rozpatrzyć reklamację bez odsyłania towaru, np na podstawie zdjęć.

Ps. Jak miałeś wykluczoną rękojmię dla firm, to odrzucasz roszczenie.

oznacz moderatorów

PSB-BUSTER_SJ
#8 Zapaleniec#

Tak,mam wyłączona rękojmię dla przedsiębiorców.Czy klient może skorzystać z prawa reklamacji na towar uszkodzony mechanicznie najprawd.podczas transportu. ?Towar odebrał i nie zgłaszał przez miesiąc roszczeń.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Reklamacje moze zlozyc zawsze ale prawo pocztwe artykul o doreczeniu bez zastrzezen mowi ze jak nie sporzadzi protokolu w terminie do 7dni na uszkodzenie zawartosci tzn ze w domniemaniu paczka doszla cala

oznacz moderatorów

PSB-BUSTER_SJ
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Powinien sprawdzić towar po dostarczeniu przez przewoźnika a nie po miesiącu zgłaszać no jak to popsute

oznacz moderatorów