Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. W dniu 16.03. kupujący poinformował nas , że towar który otrzymał jest uszkodzony i żąda abyśmy go odebrali. Zakup miał miejsce 15.02.2023 odebrana przez klienta 21.02.23, zakupu dokonała firma. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
W takim razie to nie zwrot, tylko reklamacja. Musisz rozpatrzyć w ciągu 14 dni inaczej zostanie uznana z automatu.
Co do odesłania, to klient odsyła na swój koszt, a ty po uznaniu reklamacji zwracasz mu koszt przesyłki, możesz też pokryć koszty wysyłki z góry (decyzja należy do ciebie). Możesz też rozpatrzyć reklamację bez odsyłania towaru, np na podstawie zdjęć.
Ps. Jak miałeś wykluczoną rękojmię dla firm, to odrzucasz roszczenie.
Tak,mam wyłączona rękojmię dla przedsiębiorców.Czy klient może skorzystać z prawa reklamacji na towar uszkodzony mechanicznie najprawd.podczas transportu. ?Towar odebrał i nie zgłaszał przez miesiąc roszczeń.
Reklamacje moze zlozyc zawsze ale prawo pocztwe artykul o doreczeniu bez zastrzezen mowi ze jak nie sporzadzi protokolu w terminie do 7dni na uszkodzenie zawartosci tzn ze w domniemaniu paczka doszla cala
Dziękuję za odpowiedź.
Powinien sprawdzić towar po dostarczeniu przez przewoźnika a nie po miesiącu zgłaszać no jak to popsute