Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam duży używany zestaw klocków Playmobila w oryginalnym opakowaniu. Klient po otrzymaniu zadzwonił, że chce zwrócić klocki, bo dziadek kupił takie same. Nie wspominał o uszkodzeniu. Produkt wrócił z poszarpanym pudłem, jakby dziecko otwierało i porozrywało bok i przód pudła.
Mam allegro smart, nie jestem przedsiębiorcą, ale dałam możliwość zwrotu, z zastrzeżeniem, że ma wrócić w takim samym stanie jaki kupiono.
Klient domaga się pełnego zwrotu zakupu. Wg mnie wartość się zmniejszyła, bo nie sprzedam już tych klocków z oryginalnym pudełkiem i to pomniejsza wartość. O ile się w ogóle się sprzedadzą.
Jak postąpić w tej sytuacji?
Określ na podstawie np. innych aukcji róznice w cenie pomiędzy klockami z całym pudełkiem, a takimi bez/z uszkodzonym i poinformuj kupującego, że potrącisz mu ową różnicę. Jeśli się nie zgodzi, napisz mu, że wyrażałaś zgodę na zwrot towaru w stanie niezmienionym i z uwagi na uszkodzenia, które powodują realną stratę wartości, zwrotu nie przyjmujesz. Poproś tez o pieniądze na przesyłkę zwrotną. Może to czegoś nauczy "klienta" .