Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zwróciła nam towar za 17 zł chce też zwrot kosztów dostawy 9,99 zł jeśli nie oddamy wystawi nam negatywa .Kiedy allegro wreszcie zajmie się takimi przypadkami ?
A jak odesłała ten za 17zł? na własny koszt,
darmowy zwrot ,koszt dostawy to 9,99 zł
Czyli zwrot był częściowy w ramach zakupu ze Smartem? to w takiej sytuacji nie należy się zwrot za dostawę.
ok tylko allegro pewnie komentarza nie usunie ,my nie pokrywamy darmowych dostaw przy zakupie za 17 zł .Tu nie chodzi o te śmieszne 9,99 zł ale o bezczelność niektórych kupujących .
@SanexHurtowBHP jeśli zwrócił wszystko co zakupił , a Ty jesteś przedsiębiorcą to jak najbardziej ma rację , w przypadku gdyby zostawił sobie choćby jeden z zakupionych produktów sytuacja wyglądałaby nieco inaczej .
@mdrogeria tylko stwierdzenie zwrot był darmowy sugeruje smarta a żeby był smart to kwota musi być powyżej 17zł więc coś tu nie halo
@az1rael zakupy z dostawą do paczkomatu mają darmowy zwrot również bez smarta
a to nie wiedziałem może dlatego że nie używam paczkomatów tylko paczka do ręki
@SanexHurtowBHP a zamówił towar za 17 zł + wysyłka 9,99 zł i zwraca całe zamówienie ???
To musisz mu oddać to co wpłacił za towar i koszt dostawy 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.