anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można załadować listy urzędów pocztowych

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

Próbuję dodać umowę własną z PP ale nie mogę wybrać swojego urzędu pocztowego.
Gdy wypełniam wszystkie dane i klikam przycisk wybierania urzędu, pojawia się kółeczko "ładowanie danych" i to wszystko. Czekam tak już od 3 godzin i nie może się załadować. Próbowałam różne komputery i przeglądarki - cały czas to samo. 
Proszę o pomoc 

2023-08-09 08_07_58-Ustawienia zamówień.jpg

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WolleAmore wyczyść proszę ciasteczka oraz pamięć podręczną oraz sprawdź, czy problem występuje również w trybie incognito. Jeśli to nie pomoże, prześlij nam proszę cały rzut swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

Tak zrobię ale mam przy okazji pytanie:

Dlaczego muszę dodawać własną umowę z PP skoro metoda dostawy "Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex - opłata przy odbiorze" jest w sekcji "Allegro standard". Czyli rzekomo rozliczam się bezpośrednio z Allegro ? 
W nagłówku jest napisane : "Skorzystaj z atrakcyjnych cen. Nadawaj bez umowy dzięki Wysyłam z Allegro i rozliczaj opłaty bezpośrednio z nami."

Tymczasem nie mogę nadać paczki ponieważ system zmusza mnie do dodania umowy ?

oznacz moderatorów

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

Niestety wyczyszczenie danych czy tryb incognito nie pomogły. Screen w załączeniu2023-08-09 08_40_26-.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WolleAmore dziękuję. Sprawdź proszę, czy nie masz polskich znaków w haśle, bo to może być przyczyna tych problemów. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  dziękuję, faktycznie w haśle był polski znak. Hasło zmieniłam.Niestety wyskakuje kolejny błąd. Hasło na pewno jest już poprawne. Co się dzieje ? 

"Dla podanego loginu i hasła nie można pobrać listy urzędów nadania. Sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne.
Upewnij się także, czy w Elektronicznym Nadawcy masz ustawioną domyślną kartę z podpiętymi urzędami nadania."



oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WolleAmore niestety to wciąż wina hasła. Dostałam już potwierdzenie od zespołu Wysyłam z Allegro, że jest to błąd, który dostajemy od Poczty Polskiej jeśli hasło nie jest jednak poprawne. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  Więc jakie znaki są niedozwolone w hasłach, żeby mogło to zadziałać ? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WolleAmore niestety, to już pytanie do PP, my tutaj nie jesteśmy w stanie więcej pomóc, bo nie mamy dostępu do Twojego hasła. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ 

Zmieniłam hasło jeszcze raz. Tym razem się udało i wreszcie dodałam umowę z PP do swojego konta Allegro. 

Pozostał problem braku możliwości nadania paczki - nadal Allegro wymaga podłączenia umowy (co przed chwilą zrobiłam). Co tym razem jest grane ?
Dotyczy zamówienia numer: 64dc9af0-3419-11ee-9adb-9d17955d0d6d

Proszę o pomoc

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@WolleAmore Tak obecnie działa mechanizm. Mimo że przesyłki są rozliczane sposobem Allegro Standard, do nadania przesyłek pobraniowych konieczne jest posiadanie umowy własnej z przewoźnikiem.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

Super, cieszę się, że udało mi się podłączyć umowę z przewoźnikiem do Allegro. Tylko dlaczego nie mogę nadal nadać przesyłki? System ciągle wymaga podłączenia umowy mimo, że już to zrobiłam....

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@WolleAmore Upewnij się proszę, czy umowa została prawidłowo dodana w zakładce "umowy własne" po lewej stronie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WolleAmore
#8 Zapaleniec#

Jak mam się o tym "upewnić"? Umowa widnieje w zakładce umów własnych i jest wprowadzone wszystko co wymagane. Haslo i urząd odbioru. Wasz system nie ma więcej opcji. Co ja mam jeszcze sprawdzić? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WolleAmore czy gdy nadajesz przesyłkę i przy metodzie dostawy klikniesz "zmień" to czy jest tam podpięta prawidłowa umowa? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów