Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
jesteśmy czeską firmą, która sprzedaje na allegro.pl. Na początku mieliśmy możliwość wybrania języka czeskiego, ale teraz pojawił sie tam inny język. Przy obsłudze zamówienia pracują u nas i Czesi i bardzo nam to utrudnia pracę. Co mogę zrobić aby język czeski był ponownie dodany do polskiej platformy ?
Dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Safe Home Europe
@Safe_Home_Europe czy chodzi o ustawienie języka tutaj? Dostępne są trzy języki na allegro.pl i nie przypominam sobie, aby był tam czeski, dlatego poproszę o doprecyzowanie.
Tak, dokładnie w tym miejscu. Jeszcze miesiąc temu był tam polski, czeski i angielski. Co nam, jako czeskiej firmie bardzo pomagało, allegro jest dla nas ciągle nowym systemem, którego uczymy się każdego dnia i możliwość zmiany języka na czeski była dużym ułatwieniem.
Safe Home Europe
@Safe_Home_Europe 3 lipca wyłączyliśmy możliwość wybrania języka czeskiego na allegro.pl, przykro mi, ale nie ma możliwości zmiany języka. Pozostaje przełączyć się na angielski lub korzystać z polskiej wersji.
To jest wielka szkoda. Allegro dopiero co weszło na rynek czeski a już nie ma możliwości zmiany języka na czeski. Nie wszyscy znają angielski czy polski. Jednym z powodów firmy czeskie jako ta nasza zaczęły sprzedawać na allegro.pl była możliwość wybrania języka czeskiego. Fajnie by było aby można przywrócić ten język spowrotem. Może mogłaby Pani przekazać to zgłoszenie do działu technicznego, aby sprawdzić możliwość jego wdrożenia. Bylibyśmy wdzięczni i pewnie nie tylko my. Dzięki.
@Safe_Home_Europe rozumiem. Na allegro.cz oczywiście sprawa wygląda inaczej. Jasne, przekażę sugestię i jeśli dowiem się czegoś więcej na ten temat, to dam znać!
@Safe_Home_Europe czy możesz napisać z jakich konkretnie zakładek korzystali Twoi pracownicy obsługując sprzedaż na allegro.pl w języku czeskim? Otrzymałam informację, że był to język do przeglądania głównie dla kupujących. Żadne zakładki dotyczące sprzedaży nie były na niego przetłumaczone.
Dzień dobry, język zmienialiśmy tutaj na czeski. Moji koledzy który obsługują zamówienia( wprowadzają je do naszego systemu, zmieniają statusy, odsyłają) korzystali z całego menu w języku czeskim. Po zmianie języka wszystko było po czesku.
Mam nadzieję, że to pomoże.
Pozrawiam
Dzień dobry @Safe_Home_Europe, dziękuję! Przekazałam tę informację, ale nie mogę niczego obiecać. Gdy dowiem się czegoś, dam znać!