anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
barmanka8
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Mam pytanie odnośnie sprzedanego smartfona. Zmieściłem opis jak najbardziej żetelny. Telefon jak nowy ponieważ w serwisie był wymieniony cały wyświetlacz i obudowa. Sprzedawałem go w serwisowych protektorach aby nie obniżać jego wartości(przynajmniej w mojej ocenie) kupujący odebrał telefon i stwierdził że wprowadziłem go w błąd bo wedug nieigo telefon nosi znamiona użytkowania i chce go zwrócić. Nie mam z tym problemu lecz oznajmił że zdjął już wszystkie protektory. Według mnie obniży to wartość telefonu. ślady użytkowania jak twierdzi nie są w miejscu gidzie były te protektory i nie ujawniły się po ich zdjęciu. Czy ma ktoś pomysł jak rozwiązać tą sprawę z kupującym >

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
LEW433
#21 Demiurg#

@barmanka8 Nie wszystko Ci napisali ponieważ nie wiemy czego zażądał kupujący w dyskusji, ale masz prawo żądać odesłania w celu rozpatrzenia reklamacja zwrot to tylko za twoją zgodą.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 Wiemy. 
stwierdził że albo obniże mu cenę albo odsyła go do mnie za pobraniem”

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@barmanka8  Teraz jest całkiem inny obraz sytuacji.  Jest formalna reklamacja, jest dyskusja Allegro, wiec sprawa jest bardzo poważna. Tak, masz rację  teraz to już nie jest straszenie.

Tak jak opisał  już  @komis-bell  zwrot musisz przyjąć ale nie może być to zwrot za pobraniem.

Jeśli przyjmiesz zwrot pobraniowy nie będziesz już miał nic do powiedzenia, bo on może ci nawet cegłę wysłać.

Zgodnie z przepisami koszt odesłania opłaca kupujący, gdybyś  uznał reklamację jako słuszną zwracasz kupującemu koszt odesłania.

Taki kontrowersyjny zwrot należy filmować, wykonać filmik z rozpakowania paczki, musi być widoczna etykieta nadawcy no i potem dokładnie co jest w środku, co chcesz pokazać.

Pamiętaj o 24 godzinnym terminie odpowiadania a również informowania w dyskusji:  proszę o odesłanie przedmiotu sporu.

 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@br. @Zwrotu w sensie odstąpienia od umowy przyjmować nie musi. 
Natomiast zwrot w sensie odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji - tak. 
To tylko tak dla jasności 🙂

Poza tym faktycznie dobra rada. @barmanka8 Nagrywaj rozpakowanie przesyłki. 

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@komis-bell  Oczywista...   w tym przypadku to skoro jest dyskusja to sprawa jest jasna - jest reklamacja, kupujący życzy sobie obniżenia ceny...

oznacz moderatorów
barmanka8
#8 Zapaleniec#

Bradzo dziękuję , słuszna uwaga

oznacz moderatorów
barmanka8
#8 Zapaleniec#

Super pięknie dziękuję 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@barmanka8 Jak otworzy dyskusję to rób tak jak napisał @komis-bell > cały czas żądaj odesłania telefonu > w żadnym wypadku nie odbieraj przesyłki pobraniowej

oznacz moderatorów