Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam pytanie odnośnie sprzedanego smartfona. Zmieściłem opis jak najbardziej żetelny. Telefon jak nowy ponieważ w serwisie był wymieniony cały wyświetlacz i obudowa. Sprzedawałem go w serwisowych protektorach aby nie obniżać jego wartości(przynajmniej w mojej ocenie) kupujący odebrał telefon i stwierdził że wprowadziłem go w błąd bo wedug nieigo telefon nosi znamiona użytkowania i chce go zwrócić. Nie mam z tym problemu lecz oznajmił że zdjął już wszystkie protektory. Według mnie obniży to wartość telefonu. ślady użytkowania jak twierdzi nie są w miejscu gidzie były te protektory i nie ujawniły się po ich zdjęciu. Czy ma ktoś pomysł jak rozwiązać tą sprawę z kupującym >
@barmanka8 Nie wszystko Ci napisali ponieważ nie wiemy czego zażądał kupujący w dyskusji, ale masz prawo żądać odesłania w celu rozpatrzenia reklamacja zwrot to tylko za twoją zgodą.
@LEW433 Wiemy.
„stwierdził że albo obniże mu cenę albo odsyła go do mnie za pobraniem”
@barmanka8 Teraz jest całkiem inny obraz sytuacji. Jest formalna reklamacja, jest dyskusja Allegro, wiec sprawa jest bardzo poważna. Tak, masz rację teraz to już nie jest straszenie.
Tak jak opisał już @komis-bell zwrot musisz przyjąć ale nie może być to zwrot za pobraniem.
Jeśli przyjmiesz zwrot pobraniowy nie będziesz już miał nic do powiedzenia, bo on może ci nawet cegłę wysłać.
Zgodnie z przepisami koszt odesłania opłaca kupujący, gdybyś uznał reklamację jako słuszną zwracasz kupującemu koszt odesłania.
Taki kontrowersyjny zwrot należy filmować, wykonać filmik z rozpakowania paczki, musi być widoczna etykieta nadawcy no i potem dokładnie co jest w środku, co chcesz pokazać.
Pamiętaj o 24 godzinnym terminie odpowiadania a również informowania w dyskusji: proszę o odesłanie przedmiotu sporu.
@br. @Zwrotu w sensie odstąpienia od umowy przyjmować nie musi.
Natomiast zwrot w sensie odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji - tak.
To tylko tak dla jasności 🙂
Poza tym faktycznie dobra rada. @barmanka8 Nagrywaj rozpakowanie przesyłki.
@komis-bell Oczywista... w tym przypadku to skoro jest dyskusja to sprawa jest jasna - jest reklamacja, kupujący życzy sobie obniżenia ceny...
Bradzo dziękuję , słuszna uwaga
Super pięknie dziękuję
@barmanka8 Jak otworzy dyskusję to rób tak jak napisał @komis-bell > cały czas żądaj odesłania telefonu > w żadnym wypadku nie odbieraj przesyłki pobraniowej