Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący dokonał u nas zakupu dnia 26.12 produkt otrzymał dnia 28.12
Zwrot zgłosił dnia 11.01 paczke nadał dnia 23.01 dotarła do nas dnia następnego czyli 24.01
Okazało się że w paczke znajduje się inny odkurzacz o wartości +/- 50 % niższej dlatego zadzwoniłem do kupującego z pytaniem o co chodzi, okazało się że pomylił paczki bo zwracał kilka produktów na raz, powiedział że załatwi sprawe i przyśle nam nasz odkurzacz poinformowałem go że tam kończy się czas na zwrot, na co odpowiedział że chyba nie będe się czepiał ze względu na pomyłke.
Jednak ja osobiście bym się poczepiał bo jakoś nie zależy mi by odebrać od niego używany przez miesiąc odkurzacz, wiem że moge obniżyć kwote zwrotu jednak to w 90% przypadków kończy się negatywem.
W dodatku dodam że w zwrotach, zwrot widnieje u mnie jako dostarczony więc czas już leci, ponieważ nie zwróciłem nadal wpłaty
Co byście zrobili w mojej sytuacji ?
A wiesz ze to nie tak do końca jak Ty piszesz że musi odesłać w wyznaczonym czasie dotrzeć do Ciebie, wystarczy ze nada, ale za to Ty masz obowiązek zwrotu środków do 14dni od daty odstąpienia od umowy zakupu, odsyła inny więc Ja bym mu zwrócił adekwatnie do wartości odesłanego towaru a w razie jakby zwrócił ten prawidłowy wówczas odesłał pełną kwotę, ale zrób tak żeby nie można było się czepiać wg prawa.
Mam odebrać inny odkurzacz którego nie mam nawet w asortymencie 😄 ?
@MalpkaShop nie zgodnie z ustawą możesz się wstrzymać ze zwrotem kasy aż wróci do ciebie twój odkurzacz ale skoro odstąpił w terminie to ten zwrot masz obowiązek przyjąć jak wróci ten twój odkurzacz, możesz naliczyć bezumowne korzystanie z towaru i pomniejszyć koszt zgodnie z art 34.4 uk jeśli coś mu się stanie w transporcie / lub będzie miał ślady użytkowania
@MalpkaShop klient odstąpił czyli unieważnił umowę , towar należy do Ciebie , z grubsza obojętne kiedy go otrzymasz , Masz prawo naliczyć za bezumowne korzystanie
Też mamy różne przypadki ze zwrotami, ale w momencie gdy upływa termin odmawiam zwrotu środków.
I choć Allegro stoi po stornie kupujących to niech się czasami postawią w naszej. I skoro ustalili sobie w regulaminie, że klient ma 14 dni na zgłoszenie i kolejne 14 na nadanie paczki ( co jest faktycznie chore bo przez prawie miesiąc nie masz swojego towaru) to niech kupujący patrzy z czego żyje i co do kogo wysyła. Skoro nadał źle paczkę to nie jest Twoja wina tylko jego i ja bym w tym momencie nie zwróciła środków a jeszcze kazała zapłacić za odesłanie nie swojego towaru.
@WarsztatNadruku te 14dni i drugie 14dni to jest w ustawie