Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pytanie do Allegro ( a temat był poruszany mnóstwo razy ) . Czy specjaliści w tej firmie wymyślą kiedyś coś dobrego dla sprzedawców w kwestii zwrotów zakupów od klientów? Na razie to zdecydowana większość pomysłów jest stworzona pod potencjalnych kupujących. A może by tak wreszcie pochylić się nad sprzedającym, który to sprzedał towar(y) za większą kwotę ( 70/100/150zł i więcej ) ze SMARTEM ,poniósł koszt wysyłki,dodatkowej opłaty za wysyłkę i kilka innych obciążeń - i któremu kupujący zwrócił większość ,a pozostawił sobie jedynie drobiazg za kilka złotych za który musiałby zapłacić przesyłkę i śmieje się w twarz poczciwemu sprzedawcy ,że go "wyrolował". Kiedy w końcu Allegro pomyśli o swoich Sprzedawcach i stworzy pomysł naliczania ( choćby niewielkich ) kosztów za zwrot przesyłek lub stworzenia sprzedającym możliwości niepełnego zwrotu kosztów w takim przypadku? To co się dzieje ze zwrotami ( ich ilością ) to przecież krótko mówiąc jakaś PARANOJA. Jakoś sklepy internetowe potrafią to odpowiednio załatwić i kupujący często muszą ponieść koszty zwrotu a dlaczego Allegro nie potrafi ( tzn NIE CHCE ) tego wdrożyć?