anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot uszkodzonej paczki

YACCON
#9 Pomysłodawca#

witam.

klient zakupił przedmiot.

otrzymał paczkę i założył dyskusję że "towar uszkodzony a paczka cała"

następnie po wymianie wiadomości przesłał zdjęcia.

okazało się że przedmiot jest uszkodzony i paczka także.

(a może to już klient opuścił i uszkodził?)

klient przyjął paczkę pomimo uszkodzonego opakowania.

co w takim przypadku zrobić.20240206_164150.jpg

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Może jak masz dowody to napisz to w dyskusji, a kupujący zgłosił to od razu i sporządził protokół szkody?

oznacz moderatorów

YACCON
#9 Pomysłodawca#

Nie sporządził protokołu.

Nie wiem kiedy odebrał. Przesłałem w dyskusji zdjęcie jak wyglądało to przed wysyłką.

Gdzieś wyczytałem tu na gadane że po odebraniu paczki to klient reklamuje u przewoźnika 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@YACCON data nadania wedlug przewożnika i data odbioru pierwsze co podaj, 2 rzecz może reklamować on lub ty jako firma jak on zrzecze się na ciebie roszczeń z tytułu reklamacji plus wyśle ci protokół szkody 

oznacz moderatorów

YACCON
#9 Pomysłodawca#

Ale on nie ma protokołu szkody .

Paczka niby dostarczona o 12 a napisał do mnie o 17. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@YACCON odrzuć reklamację - uszkodzenie mechaniczne po odbiorze paczki 😄 Paczka odebrana bez uwag, więc do uszkodzenia doszło już po wydaniu co zwalnia Cię z odpowiedzialności chodź negatywa pewnie załapiesz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Protokól szkody sie na stronie przewoźnika wypełnia formularz a potem drukuje i sklada z reklamacją w terminie do 7 dni od odebrania paczki potem jest po filipku 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Sprzedałeś jako firma czy prywatny?

oznacz moderatorów

YACCON
#9 Pomysłodawca#

Firma 

oznacz moderatorów