Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam.
klient zakupił przedmiot.
otrzymał paczkę i założył dyskusję że "towar uszkodzony a paczka cała"
następnie po wymianie wiadomości przesłał zdjęcia.
okazało się że przedmiot jest uszkodzony i paczka także.
(a może to już klient opuścił i uszkodził?)
klient przyjął paczkę pomimo uszkodzonego opakowania.
co w takim przypadku zrobić.
Może jak masz dowody to napisz to w dyskusji, a kupujący zgłosił to od razu i sporządził protokół szkody?
Nie sporządził protokołu.
Nie wiem kiedy odebrał. Przesłałem w dyskusji zdjęcie jak wyglądało to przed wysyłką.
Gdzieś wyczytałem tu na gadane że po odebraniu paczki to klient reklamuje u przewoźnika
@YACCON data nadania wedlug przewożnika i data odbioru pierwsze co podaj, 2 rzecz może reklamować on lub ty jako firma jak on zrzecze się na ciebie roszczeń z tytułu reklamacji plus wyśle ci protokół szkody
Ale on nie ma protokołu szkody .
Paczka niby dostarczona o 12 a napisał do mnie o 17.
@YACCON odrzuć reklamację - uszkodzenie mechaniczne po odbiorze paczki 😄 Paczka odebrana bez uwag, więc do uszkodzenia doszło już po wydaniu co zwalnia Cię z odpowiedzialności chodź negatywa pewnie załapiesz 😄
Protokól szkody sie na stronie przewoźnika wypełnia formularz a potem drukuje i sklada z reklamacją w terminie do 7 dni od odebrania paczki potem jest po filipku
Sprzedałeś jako firma czy prywatny?
Firma