Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem zwróciłam wpłatę kupującej ponieważ podczas pakowania uszkodziłam towar, odrazu dokonałam zwrotu to 15 marca kupujaca twierdzi ze ją oszukałam ponieważ nie zwróciłam wpłaty , prosze jak mam udowodnic ze ja wysłałam, wysłałam zrzut ekaranu ona twierdzi ze nie ma na koncie
Podaj nr transakcji!
@KORALEKOLORU żebyśmy mogli cokolwiek pomóc, podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
@KORALEKOLORU sprawdziłam ten zwrot, zaksięgował się poprawnie, natomiast kupująca opłaciła to zamówienie Allegro Pay i pewnie dlatego o to dopytuje.
W takim przypadku zwrot spłaca zakup lub (jeśli kupująca zrobiła to wcześniej) powstaje nadpłata, którą powinna wypłacić na swoje konto (może to sprawdzić w Panelu Allegro Pay).
Widzę, że kupująca zamknęła dyskusję 23.03, a 22.03 otrzymała od nas wiadomość na ten temat. Czy kupująca skontaktowała się z Tobą dzisiaj?
twierdzi ze nie otrzymała pieniedzy i wystawi komentarz
dalej twierdzi że została oszukana
@KORALEKOLORU okej, dziękuję za informację! Przykro mi z powodu tej sytuacji, my także pisaliśmy do tej kupującej, ale poproszę jeszcze raz o kontakt z tą Panią i wyjaśnienie jej, co się dzieje w przypadku zwrotu wpłaty za zamówienie z Allegro Pay, mam nadzieję, że to pomoże!
cały czas twierdzi ze jest stratna kwotę bo nic nie dostała zwrotu
Och straszne te Panie są co kłamią że nie otrzymały, mimo że dostały.
Ja myślę że one nie kłamią tylko nie umieją jej znaleźć.
cały czas pisze że wolałaby te kwote przeznaczyc na cele charytatywne, oj po prostu nie moze tego odnaleźć i tak jest
To napisz jej krok po kroku jak ma wejść i się do tego doklikac