Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dziś przychodzę z pytaniem żeby ktoś wytłumaczył mi co się stało.
Klientka ze Słowacji zakupiła towar. W międzyczasie anulowała zakup. Rozumiem, że należność powinna do niej wrócić i po sprawie. Jednak na moim koncie w Pozostałych kosztach widzę:
Sprawa rozchodzi się o nr zamówienia 6d23e4e0-9324-11f0-8efe-7f6950dc4e11 płatność nr: 6d64e5c3-9324-11f0-9d49-ab93028d0197
Dodatkowo odrzucony został zwrot prowizji tłumacząc, że zwrot nie został wykonany w odpowiedni sposób.
Proszę o wytłumaczenie co tu się dzieje 🙂
@sklep-Jadowite nie ma tutaj błędu po naszej stronie, bo zgodnie z zasadami po anulowaniu zamówienia powinieneś zwrócić kupującej wpłatę w przeciągu dwóch dni. Widzę, że co prawda go zleciłeś, ale został anulowany, więc pieniądze nie trafiły do kupującej i dlatego zaakceptowaliśmy wniosek do Allegro Protect. Jeśli chodzi o zwrot prowizji to odwołaj się proszę od tej odmowy przez ten formularz.
@_HolaOla_ czyli mam rozumieć, że realnie pobrana od nas została kwota podwójnie - raz z konta, drugi raz jako kara z allegro protect?
Zwrot został zlecony - ale to nie my go anulowaliśmy tylko system prawdopodobnie dlatego, że zablokowaliście kwotę prowizji i nie było wystarczająco środków.
@sklep-Jadowite nie, realnie kwota została od Was pobrana tylko raz jako naliczenie z Allegro Ochrona Kupujących, ponieważ zlecony przez Was zwrot wpłaty dla kupującej został anulowany, więc żadne środki nie zostały pobrane.
@la_nika jak sprzedawca może anulować zwrot?