anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot z allegro protect + kara + brak zwrotu prowizji

MAMY ROZWIĄZANIE!
sklep-Jadowite
#7 Wielbiciel

Witam,

Dziś przychodzę z pytaniem żeby ktoś wytłumaczył mi co się stało.

Klientka ze Słowacji zakupiła towar. W międzyczasie anulowała zakup. Rozumiem, że należność powinna do niej wrócić i po sprawie. Jednak na moim koncie w Pozostałych kosztach widzę: 

sklepJadowite_1-1759316606644.png

Sprawa rozchodzi się o nr zamówienia 6d23e4e0-9324-11f0-8efe-7f6950dc4e11 płatność nr: 6d64e5c3-9324-11f0-9d49-ab93028d0197 

Jak widać zwrot po anulowaniu nastąpił z opóźnieniem i to poprzez Allegro protect a nie bezpośrednio od nas z konta z funduszy które przelała klientka.
sklepJadowite_2-1759316715500.png

 

Dodatkowo odrzucony został zwrot prowizji tłumacząc, że zwrot nie został wykonany w odpowiedni sposób. 

 

sklepJadowite_0-1759316585420.png

 

Proszę o wytłumaczenie co tu się dzieje 🙂

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sklep-Jadowite nie ma tutaj błędu po naszej stronie, bo zgodnie z zasadami po anulowaniu zamówienia powinieneś zwrócić kupującej wpłatę w przeciągu dwóch dni. Widzę, że co prawda go zleciłeś, ale został anulowany, więc pieniądze nie trafiły do kupującej i dlatego zaakceptowaliśmy wniosek do Allegro Protect. Jeśli chodzi o zwrot prowizji to odwołaj się proszę od tej odmowy przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
sklep-Jadowite
#7 Wielbiciel

@_HolaOla_ czyli mam rozumieć, że realnie pobrana od nas została kwota podwójnie - raz z konta, drugi raz jako kara z allegro protect?

Zwrot został zlecony - ale to nie my go anulowaliśmy tylko system prawdopodobnie dlatego, że zablokowaliście kwotę prowizji i nie było wystarczająco środków.

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklep-Jadowite nie, realnie kwota została od Was pobrana tylko raz jako naliczenie z Allegro Ochrona Kupujących, ponieważ zlecony przez Was zwrot wpłaty dla kupującej został anulowany, więc żadne środki nie zostały pobrane. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika jak sprzedawca może anulować zwrot?

oznacz moderatorów