Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po weekendzie miałem dwa zamówienia anulowane przez kupujących (jeszcze nie wysłane), oba opłacone przez PayU. Nie mam ustawionych automatycznych zwrotów, więc musiałem to zrobić ręcznie. Zleciłem zwrot jeden po drugim (otrzymałem dwa maile potwierdzające dokonanie zwrotu) i z tego co widzę to jeden klient otrzymał zwrot niemal od razu po moim zleceniu, a drugi klient wciąż nie otrzymał swoich pieniędzy (minęło ponad 5h). Dodatkowo u pierwszego klienta od razu dostałem zwrot prowizji, a u drugiego przedmiot wciąż oczekuje na zwrot prowizji od Allegro (nie wiem czy to się ze sobą łączy). Dodam, że mam wystarczające środki na PayU, aby dokonać zwrot.
Co robić? Czekać aż zwrot się dokona czy próbować jeszcze raz go zrobić?
jeśli do obywóch zwrotów otrzymaleś wiadomość ,, kartbialystok zwróciłeś wpłatę kupującemu -- nick--,, pozostaje czekać . Przelew zwrotyny idzie róznie nawet do 3 dni roboczych , akceptacja zwrotu prowizji do 7 dni .
@kartbialystok - bez nerw... jak zrobiłeś - drugi raz nie rób.