anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za anulowany zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
kartbialystok
#8 Zapaleniec#

Po weekendzie miałem dwa zamówienia anulowane przez kupujących (jeszcze nie wysłane), oba opłacone przez PayU. Nie mam ustawionych automatycznych zwrotów, więc musiałem to zrobić ręcznie. Zleciłem zwrot jeden po drugim (otrzymałem dwa maile potwierdzające dokonanie zwrotu) i z tego co widzę to jeden klient otrzymał zwrot niemal od razu po moim zleceniu, a drugi klient wciąż nie otrzymał swoich pieniędzy (minęło ponad 5h). Dodatkowo u pierwszego klienta od razu dostałem zwrot prowizji, a u drugiego przedmiot wciąż oczekuje na zwrot prowizji od Allegro (nie wiem czy to się ze sobą łączy). Dodam, że mam wystarczające środki na PayU, aby dokonać zwrot.

Co robić? Czekać aż zwrot się dokona czy próbować jeszcze raz go zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#

 jeśli do obywóch zwrotów otrzymaleś wiadomość ,, kartbialystok zwróciłeś wpłatę kupującemu -- nick--,,  pozostaje czekać . Przelew zwrotyny idzie róznie nawet do 3 dni roboczych , akceptacja zwrotu prowizji do 7 dni .

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@kartbialystok - bez nerw... jak zrobiłeś - drugi raz nie rób.

oznacz moderatorów