Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zakupiłam inkubator do jajek w dniu 9 stycznia, ale wg. sprzedającego przesyłka została zagubiona. Otworzyłam w związku z tym dyskusję. Nowy inkubator został mi wysłany ponownie i otrzymałam go 9 lutego, teraz jednak okazało się, że nie działa obracanie jaj zatem inkubator jest uszkodzony i bezwartościowy. Po otrzymaniu paczki bez sprawdzenia zakończyłam dyskusję. Przez to, że zakup na aukcji dotyczył zakupu z 9 stycznia nie mam opcji przycisku zwróć towar. Bardzo proszę o wsparcie w danym temacie i udostępnienie opcji zwrotu. Poniżej link do filmu gdzie widać, iż urządzenie nie działa i jajka się nie obracają. Wklejam również zdjęcie z zakupionej aukcji.
Pozdrawiam,
Joanna Granis
[edycja]
@Johanna52 Odsyłasz na swoj koszt , nie działa czyli skłądasz reklamację sprzedawcy , a on po jej uznaniu zwracas Ci koszty jakie poniosłaś .
Ponowne otwarcie dyskusji uzyskasz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... ale to jest reklamacja ( nie działa obrót). Złóż reklamacje, możesz mailem ale przez centrum wiadomości, odeślij sprzedającemu towar i już.
@Johanna52
Na konsumencką rezygnację (złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy z Art. 27 UoPK) masz 14 dni od daty otrzymania towaru (a nie od daty zakupu).
Ale ... nie odstępuj od Umowy bo odsyłając używaną i w dodatku niesprawną rzecz możesz być obciążona kosztem zmniejszenia jej wartości.
Lepiej: złóż sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej: wskaż wadę i sprecyzuj swoje żądania: naprawa/wymiana/obniżenie ceny.
Wysyłasz na swój koszt, a po uznaniu reklamacji Sprzedawca powinien oddać Ci koszt przesyłki.
@Johanna52 O ponowne otwarcie Dyskusji poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Domagaj się naprawy lub wymiany towaru na podstawie rękojmi lub po odesłaniu zwrotu całej wpłaty. Rękojmia na przedmioty nowe trwa 2 lata. Nie musisz mieć żadnego przycisku, wadliwy towar odsyłasz na koszt sprzedawcy, czyli płacisz za odesłanie, a on musi Ci ten koszt zwrócić.