Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka powiadomiła nas o zwrocie zakupionego towar bez podania przyczyny. Zwrot InPostem. Przedmiot został zapakowany nieudolnie i nieprawidłowo co przyczyniło się do zniszczenia oryginalnego opakowania (popękany blister).
Co możemy w takim wypadku zrobić?
@InezLakiery Potrącić kwotę jaką według was przedmiot stracił z tego powodu. Odesłała w oryginalnym opakowaniu, tak jak wy jej wysłaliście?
to jest tarcza szlifierska w blistrze. My wysłaliśmy ja w dodatkowym pudełku owinięta w gąbkę. Wróciła do nas włożona pomiędzy zgięta tekturę owiniętą folią i taśmą. W miejscu gdzie była zagięta nastąpił zbyt duży nacisk i blister potrzaskał.
@InezLakiery jeśli się mylę to mnie popraw . Nie piszesz ,że przedmiot /tarcza/ jest uszkodzony tylko opakowanie / blister /
@InezLakiery, widzę, że prowadzicie z nami korespondencję mailową w tej sprawie i otrzymaliście odpowiedź. Tak jak mówi @pinsplash - Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. Powinieneś otrzymać przedmiot zapakowany w sposób, który uniemożliwia jego uszkodzenie.
@InezLakiery jak nie było widać uszkodzenia z zewnątrz, zgłoś szkodę wewnątrz masz na to 7 dni https://inpost.pl/protokol potem poinformuj klienta że towar uszkodzony przez złe spakowanie i niech składa reklamację https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje jak tego nie zrobisz to znaczy że towar przyjąłeś bez uwag i jest z nim wszystko oki i oddajesz całość przy zwrocie 😄
@InezLakiery Zasadniczo klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, a nie opakowania. Nie ma nawet obowiązku odsyłania towaru w oryginalnym opakowaniu. Takiego wymogu zabrania UOKiK.
xyz96 w wiekszości nowych przedmiotów opakowanie ma istotny wpływ na wartość towaru. Nie można wystawić przedmiotu jako "nowy" i wysłać w zniszczonym opakowaniu (wówczas powinno sie to zrobic jako powywstawowy i obniżyć cene) . Sprzedaż w uszkodzonym opakowaniu często istotnie obniża wartość handlową przedmiotu.
a jak nie doczytał aukcji??... było talerz na maszynę A, a on ma maszynę B... i zwraca... tym bardziej że pytał wcześniej czy pasuje!!!!!!!!!!!!
@InezLakiery Jeżeli pomniejszyło to wartość towaru, możesz pomniejszyć kwotę zwrotu, jak kupujący może sprawdzić bez rozpakowywania? Nie ma obowiązku zwrotu w oryginalnym opakowaniu.
blister jest transparentny więc można ocenić .. moim zdaniem kupiła talerz bo był tani - mamy wyprzedaż - nie na tą maszynę i teraz zwraca.... ale pudełko połamane... więc .....
InezLakiery blister czyli opakowanie , Zgodnie z zapisami U.K klient może zwrócić towat bez opakowania , lub z uszkodzonym opakowaniem zewnętrznym coś takiego było tu -https://spolecznosc.allegro.pl/t5/początkujący-sprzedawcy/zwroty-od-klientów-bez-oryginalnego-opakow...
poczytaj też to -https://www.reklamacje.online/zwrot-lub-reklamacja-bez-oryginalnego-opakowania/
@InezLakiery złożyć reklamacje do dostawcy. Bez względu kto zawinił to powinien pokryć koszty dostawca lub nadawca jeśli niewłaściwie zapakował