anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot zamówienia

pampersoweupomin
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam problem , klientka kupiła produkt spersonalizowany , wybrała kocyk z haftem i poprosiła o dodatkową aplikację, która zakupiłam i wyhaftowałam , wysłałam expresowo bo klientce zależało na czasie . Po tygodniu otrzymałam informację ,ze jest niezadowolona gdyż kocyk ma nitkę nieobciętą na szwie i mimo ,że z haftem to ona go odsyła. Zgodziłam się bo szkoda nerwów, noi otrzymałam dziś kocyk ale bez paragonu . Gdy poprosiłam o paragon to klientka napisała ,że skoro bez paragonu się nie da zwrócić pieniędzy to mam jej odesłać kocyk a ona wystawi mi odpowiednią ocenę. Delikatny szantaż z jej strony jest nie na miejscu. Czy jeśli wystawi negatywa to będzie możliwość go usunąć ? 
Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

exoryna
#14 Krzewiciel#

A któż to wie.... Jeśli komentarz nie będzie naruszał zasad allegro to zapewne nie wykasują go. 

 

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@pampersoweupomin oddaj hajs, szkoda się napinać. Klienta na CL i tyle. Taki Klient to problem. Opcja 2. - Nie oddawaj i bierz na klatę. Ja wybieram pierwsza opcję, ale z zaciśniętymi zębami....

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Jeszcze dopytam: ta dodatkowa aplikacja w ogole nie byla wymieniona w ofercie? To jakies specjalne zyczenie kupującego?

 

PS. Przy standardowym zwrocie konsument nie musi odsylac paragonu.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pampersoweupomin Nie możesz wymagać paragonu, jeśli kupująca wystawi negatyw za odmowę zwrotu pieniędzy z powodu braku paragonu, ocena nie będzie usunięta.

oznacz moderatorów

Aditum
#12 Orędownik#

@pampersoweupomin

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu nastepujących przedmiotów
  • rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

Jeśli wykonujesz haft zgodnie z życzeniem klienta możesz nie przyjąć zwrotu, przecież nie możesz później tego "odhaftować" i sprzedać komuś innemu. Jedyną drogą do załatwienia wystającej nitki jest reklamacja, naprawiasz i odsyłasz. 

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Nie znamy szczegółów. Jeśli sprzedawca oferuje do haftu imiona: Felek, Rysiek, Stefan a klient wybierze Stefan to może odstąpić od umowy. Jeśli jednak klient zechce mieć napisane Anna, to nie może.

Tutaj w ogóle jest mowa o jakiejś dodatkowej aplikacji.

 

oznacz moderatorów