Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem , klientka kupiła produkt spersonalizowany , wybrała kocyk z haftem i poprosiła o dodatkową aplikację, która zakupiłam i wyhaftowałam , wysłałam expresowo bo klientce zależało na czasie . Po tygodniu otrzymałam informację ,ze jest niezadowolona gdyż kocyk ma nitkę nieobciętą na szwie i mimo ,że z haftem to ona go odsyła. Zgodziłam się bo szkoda nerwów, noi otrzymałam dziś kocyk ale bez paragonu . Gdy poprosiłam o paragon to klientka napisała ,że skoro bez paragonu się nie da zwrócić pieniędzy to mam jej odesłać kocyk a ona wystawi mi odpowiednią ocenę. Delikatny szantaż z jej strony jest nie na miejscu. Czy jeśli wystawi negatywa to będzie możliwość go usunąć ?
Pozdrawiam
A któż to wie.... Jeśli komentarz nie będzie naruszał zasad allegro to zapewne nie wykasują go.
@pampersoweupomin oddaj hajs, szkoda się napinać. Klienta na CL i tyle. Taki Klient to problem. Opcja 2. - Nie oddawaj i bierz na klatę. Ja wybieram pierwsza opcję, ale z zaciśniętymi zębami....
Jeszcze dopytam: ta dodatkowa aplikacja w ogole nie byla wymieniona w ofercie? To jakies specjalne zyczenie kupującego?
PS. Przy standardowym zwrocie konsument nie musi odsylac paragonu.
@pampersoweupomin Nie możesz wymagać paragonu, jeśli kupująca wystawi negatyw za odmowę zwrotu pieniędzy z powodu braku paragonu, ocena nie będzie usunięta.
@pampersoweupomin
Jeśli wykonujesz haft zgodnie z życzeniem klienta możesz nie przyjąć zwrotu, przecież nie możesz później tego "odhaftować" i sprzedać komuś innemu. Jedyną drogą do załatwienia wystającej nitki jest reklamacja, naprawiasz i odsyłasz.
Nie znamy szczegółów. Jeśli sprzedawca oferuje do haftu imiona: Felek, Rysiek, Stefan a klient wybierze Stefan to może odstąpić od umowy. Jeśli jednak klient zechce mieć napisane Anna, to nie może.
Tutaj w ogóle jest mowa o jakiejś dodatkowej aplikacji.