anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zaproszeń wykonanych na zamówienie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
radzio10c
#8 Zapaleniec#

Witam, zajmuję się sprzedażą drewnianych zaproszeń z grawerem tekstu przesyłanego przez klienta. Klient zrobił zwrot towaru ponieważ pomylił się w dacie która została przesłana wraz z resztą tekstu. Czy w takiej sytuacji mogę odmówić zwrotu pieniędzy ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Client:44052296
#21 Demiurg#

@radzio10c  jeżeli wyłączyłeś możliwość zwrotu w zakładce to możesz nie przyjmować nie zwracać pieniędzy. 

oznacz moderatorów
radzio10c
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedz faktycznie jest taka opcja. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@radzio10c zapoznaj się z treścią jaką umieściłeś w swojej zakładce ,,zwroty ,, . Nie poinformowałeś klienta o wykluczeniach , niemniej produkt został wykonany wedlug specyfikacji klienta , a w takim przypadku zgodnie z zapisem w UK zwrot bez podania przyczynie nie przysługuje .

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@radzio10c zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – art. 38 masz prawo odmówić przyjęcia zwrotu rzeczy wyprodukowanej na indywidualne zamówienie. Tutaj przeczytasz więcej na ten temat: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/kiedy-sprzedajacy-moze-odmowic-p.... Takie informacje powinny znaleźć się u Ciebie w ofercie, w części Zwroty

oznacz moderatorów
radzio10c
#8 Zapaleniec#

Nie miałem umieszczonej takiej informacji, dlatego zwróciłem klientowi pieniądze. 

Teraz taką informację umieszczę. 

Dziękuję serdecznie.

oznacz moderatorów