Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zajmuję się sprzedażą drewnianych zaproszeń z grawerem tekstu przesyłanego przez klienta. Klient zrobił zwrot towaru ponieważ pomylił się w dacie która została przesłana wraz z resztą tekstu. Czy w takiej sytuacji mogę odmówić zwrotu pieniędzy ?
@radzio10c jeżeli wyłączyłeś możliwość zwrotu w zakładce to możesz nie przyjmować nie zwracać pieniędzy.
Dziękuję za odpowiedz faktycznie jest taka opcja.
@radzio10c zapoznaj się z treścią jaką umieściłeś w swojej zakładce ,,zwroty ,, . Nie poinformowałeś klienta o wykluczeniach , niemniej produkt został wykonany wedlug specyfikacji klienta , a w takim przypadku zgodnie z zapisem w UK zwrot bez podania przyczynie nie przysługuje .
@radzio10c zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – art. 38 masz prawo odmówić przyjęcia zwrotu rzeczy wyprodukowanej na indywidualne zamówienie. Tutaj przeczytasz więcej na ten temat: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/kiedy-sprzedajacy-moze-odmowic-p.... Takie informacje powinny znaleźć się u Ciebie w ofercie, w części Zwroty.
Nie miałem umieszczonej takiej informacji, dlatego zwróciłem klientowi pieniądze.
Teraz taką informację umieszczę.
Dziękuję serdecznie.