Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka jakich tysiące, Klient otworzył i zwrócił.
Opakowanie fabryczne, tektura, koperta bąbelkowa. Zapakowane nader solidnie.
Po zwrocie wychodzi że paczka musiała dostać potężny impet, jakieś zmiażdzenie lub coś.
Allegro umywa się od przyjęcia reklamacji zrzucając na nieodpowiednie zapakowanie paczki. Czy paczki mają być wysyłane w metalowych skrzyniach czy jak żeby allegro nie robiło problemów?
@Pulse jeśli to zwrot to nie Twój problem , Masz decyzję przewoźnika to oddaj klientowi symboliczną złotówkę , chyba ,że po Twojemu zwłoki są więcej warte .
obstawiam, że zarobię nega. Poza tym ewidentnie widać winę DPD.
Może namówić Klienta żeby cisnął z Allegro protect?
@Pulse Nie znam przypadku, w którym DPD uznałoby reklamację z tytułu uszkodzenia zawartości...