Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Od 25 lis 2024, 17:58 wraz z Kupującym prowadzimy dyskusję z Allegro w sprawie niedostarczonej przesyłki, której nie dało się odebrać (ze względu na błędny kod odbioru) i zaginęła w czasoprzestrzeni.
Jest dzisiaj 9 luty 2025 i dalej końca nie widać.
Coraz dziwniejsze informacje pojawiają się ze strony konsultantów Allegro
Dzisiaj informacja, że przesyłka zwrotna została doręczona i żebym potwierdził odbiór i zwrócił środki.
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=0049517625246W
Data | Godzina | Opis | Oddział |
---|---|---|---|
2025-02-07 | 11:40:00 | Przesyłka doręczona Odbiorca: I......I |
PO2 |
2025-02-07 | 07:51:10 | Wydanie przesyłki do doręczenia | PO2 |
2025-02-07 | 02:39:08 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | PO2 |
2025-02-07 | 02:39:06 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | PO2 |
2025-02-06 | 18:21:27 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | |
2025-02-06 | 10:02:55 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |
PO2 to chyba nie została dostarczona do Krakowa ???
Cześć, @atechnik_sklep. Przepraszam za utrudnienia. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@atechnik_sklep, widzę, że jesteśmy z Tobą w kontakcie w sprawie mailowej 49145604. Zgodnie z sugestią doradcy najlepszym rozwiązaniem będzie zgłoszenie reklamacji.
To niesmaczny żart, tak? Allegro nie dostarcza przesyłki Allegro Delivery do kupującego, nie dostarcza zwrotu a teraz jakiś kolejny babol z powiadomieniem o dostarczeniu przesyłki x razy zwrotnej i to ja mam coś reklamować? Rozczulacie mnie ;).
@atechnik_sklep właśnie zgłosiłeś tutaj reklamacje allegro (w sposób dowolny - zgodny z ustawą),
na kłamliwe wpisy w systemie i kłamliwe sugerowanie przez moderatorów czynności, które nie miały miejsca oraz zmuszanie z art 286kk do działania na Twoją szkodę
@atechnik_sklep widzę, że dziś wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową w sprawie reklamacji - podaj proszę w odpowiedzi na maila potrzebne informacje, o którę poprosił doradca.