anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Klient zgłosił reklamację (zresztą słuszną) że otrzymał inną monetę niż tę którą zakupił (miałem kilka podobnych i została spakowana inna) . Po kontakcie telefonicznym przyznałem mu rację i przeprosiłem za swój błąd i poprosiłem o jej odesłanie i zapewniłem że wyślę tę którą zakupił na swój koszt . Widzę jednak że równocześnie zgłosił oficjalny zwrot . Moje pytanie brzmi jak to najlepiej rozwiązać by był wilk syty i owca cała.  Czy mam oficjalnie zwracać za tę aukcję środki i prosić go o ponowny zakup czy jest jakiś prostszy sposób który nie odbije się na statystykach?. Przyznam że jest to pierwsza taka reklamacja u mnie .

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Jak zwrot bez podania przyczyny, to zwracasz kasę i tyle. Niech kupi tą prawidłową, inaczej system będzie widział. Jak reklamacja to możesz odesłać prawidłową oczywiście ty pokrywasz koszt.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608  jesli dogadałeś sie z klientem na wymiane ( jeszcze bym to potwierdził na Twoim miejscu) to kiedy zwrot wróci kliknij opcje - odmowa zwrotu środków - potem powinna być możliwośc zaznaczenia - wymieniam produkt na prawidłowy. Wówczas zwrot bedzie rozliczony.

Nie wiem jaki powód zwrotu wybrał klient ale u nas w przypadku reklamacji tak to działa. Klienci często wybierają możliwośc zwortu przez allegro bo czują sie pweniej a poza tym czesto mają darmowy smart zwrot.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@_Likos_ Klient zaznaczył (reklamacja) :inna wada bądź niezgodność towaru z umową. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To masz reklamację z tego wynika!

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 no to spokojnie możesz po powrocie paczki zaznaczyć - odmowa zwrotu środków i potem - wymieniam towar na  prawidłowy

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@_Likos_ Dzięki mam nadzieję że to zadziała .

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 jeśli zgłaszając zwrot to tylko czynność odesłania tam może wybrać Odstąpienie lub Reklamacja zaznaczył reklamacja to masz prawo wymienić, naprawić zgodnie w UK 🙂

Art. 43d. 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego
naprawy lub wymiany.
2. Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub
przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli
doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta
jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli
naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla
przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

lkoijk.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów