Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił reklamację (zresztą słuszną) że otrzymał inną monetę niż tę którą zakupił (miałem kilka podobnych i została spakowana inna) . Po kontakcie telefonicznym przyznałem mu rację i przeprosiłem za swój błąd i poprosiłem o jej odesłanie i zapewniłem że wyślę tę którą zakupił na swój koszt . Widzę jednak że równocześnie zgłosił oficjalny zwrot . Moje pytanie brzmi jak to najlepiej rozwiązać by był wilk syty i owca cała. Czy mam oficjalnie zwracać za tę aukcję środki i prosić go o ponowny zakup czy jest jakiś prostszy sposób który nie odbije się na statystykach?. Przyznam że jest to pierwsza taka reklamacja u mnie .
Jak zwrot bez podania przyczyny, to zwracasz kasę i tyle. Niech kupi tą prawidłową, inaczej system będzie widział. Jak reklamacja to możesz odesłać prawidłową oczywiście ty pokrywasz koszt.
@kolekcjoner608 jesli dogadałeś sie z klientem na wymiane ( jeszcze bym to potwierdził na Twoim miejscu) to kiedy zwrot wróci kliknij opcje - odmowa zwrotu środków - potem powinna być możliwośc zaznaczenia - wymieniam produkt na prawidłowy. Wówczas zwrot bedzie rozliczony.
Nie wiem jaki powód zwrotu wybrał klient ale u nas w przypadku reklamacji tak to działa. Klienci często wybierają możliwośc zwortu przez allegro bo czują sie pweniej a poza tym czesto mają darmowy smart zwrot.
@_Likos_ Klient zaznaczył (reklamacja) :inna wada bądź niezgodność towaru z umową.
To masz reklamację z tego wynika!
@kolekcjoner608 no to spokojnie możesz po powrocie paczki zaznaczyć - odmowa zwrotu środków i potem - wymieniam towar na prawidłowy
@_Likos_ Dzięki mam nadzieję że to zadziała .
@kolekcjoner608 jeśli zgłaszając zwrot to tylko czynność odesłania tam może wybrać Odstąpienie lub Reklamacja zaznaczył reklamacja to masz prawo wymienić, naprawić zgodnie w UK 🙂
Art. 43d. 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego
naprawy lub wymiany.
2. Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub
przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli
doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta
jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli
naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla
przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.