anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty Allegro Inpost

krzyszu18
#9 Pomysłodawca#
Witam. Czy w managerze paczkomatów jest możliwość zweryfikowania czy zwrot od klienta do nas dotarł? Na zestawieniu dołączanym do faktury widnieje zwrot jednak numer przesyłki jest już nieaktywny. Klient dopiero po miesiącu zgłosił nam brak pieniedzy za zwracany towar i chciałbym zweryfikować czy paczka na 100% do nas dotarła. Pozdrawiam Krzysztof
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@krzyszu18  poproś klienta o nr paczki, przecież to on robi zwrot i on posiada dokument 🙂 Nich złoży reklamację to się dowiesz czy dotarła, mogła zaginąć itp.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

krzyszu18
#9 Pomysłodawca#

Robiąc zwroty poprzez allegro smart generuje się chyba inny kod przesyłki niż ten któy widnieje na etykiecie?

Tak jak wspomniałem numer przesyłki mam z zestawienia wysyłanego razem z fakturą ale numer ten jest aktywny tylko przez kilka dni. Klient robił zwrot 23 września i już niestety nie ma możliwości sprawdzenia statusu przesyłki na stronie inpostu.

A w panelu w managerze paczek widzę tylko statusy nadawanych przez nas przesyłek.

Pozdrawiam

Krzysztof

 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@krzyszu18 poproś o numer zwrotu i skontaktuj się z @InPost 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

TURANKOPRULU
#8 Zapaleniec#

W menagerze przesyłek w zakładce "moje przesyłki" trzeba zmienić na "przychodzące" (w prawym rogu nad numerem przesyłek itd.) warto również w twoim wypadku zmienić datę na miesiąc wstecz i wyświetli się cała listę paczek zwrotnych od klientów. 

oznacz moderatorów