Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@krzyszu18 poproś klienta o nr paczki, przecież to on robi zwrot i on posiada dokument 🙂 Nich złoży reklamację to się dowiesz czy dotarła, mogła zaginąć itp.
Robiąc zwroty poprzez allegro smart generuje się chyba inny kod przesyłki niż ten któy widnieje na etykiecie?
Tak jak wspomniałem numer przesyłki mam z zestawienia wysyłanego razem z fakturą ale numer ten jest aktywny tylko przez kilka dni. Klient robił zwrot 23 września i już niestety nie ma możliwości sprawdzenia statusu przesyłki na stronie inpostu.
A w panelu w managerze paczek widzę tylko statusy nadawanych przez nas przesyłek.
Pozdrawiam
Krzysztof
@krzyszu18 poproś o numer zwrotu i skontaktuj się z @InPost 🙂
W menagerze przesyłek w zakładce "moje przesyłki" trzeba zmienić na "przychodzące" (w prawym rogu nad numerem przesyłek itd.) warto również w twoim wypadku zmienić datę na miesiąc wstecz i wyświetli się cała listę paczek zwrotnych od klientów.