Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie odnośnie zwrotu produktu przez firmę, bo klient zamówił u nas produkt na FV w tym momencie zgłosił zwrot bez podania przyczyny czy taki zwrot muszę przyjmować ?
znalazłem taki zapis w Internecie ktoś może coś powiedzieć o tym ?
"Jeśli zakup był związany z prowadzoną przez Ciebie działalnością, to sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy. Jako przedsiębiorca możesz odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy zakup nie będzie mieć charakteru zawodowego."
@sklep_solpio Jaka firma? Jednoosobowa czy spółka, albo inna instytucja?
"Jeśli zakup był związany z prowadzoną przez Ciebie działalnością, to sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy. Jako przedsiębiorca możesz odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy zakup nie będzie mieć charakteru zawodowego."
Tak, to prawo więc sam zdecyduj czy warto nie przyjąć, czy zgodnie z prawem nie, ale musisz wiedzieć że jest to na działalność firmy.
@sklep_solpio Formalnie rzecz biorąc, nie musisz. Tylko czy faktycznie jest to taki problem, i warto wchodzić w konflikt?
@SpeedyGonzalezz nie dopytuje po prostu na przyszłość 🙂 jakby klient nie był zbyt miły heh
@fox_paws prawdopodobnie jdg jak widzę, ogólnie to zrobili niezły cyrk zwrócili to co zrobili na FV i zamówili na paragon hah