anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty od firm

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Chciałam się dowiedzieć jak wygląda procedura zwrotu na koncie firmowym? Z tego co pamiętam to jest chyba opcja automatycznych zwrotów i można zarezerwować jakąś kwotę na poczet wypłat? Nigdy firmowego nie miałam to nie ogarniam. Ale ewidentnie chyba ktoś sobie robi kpiny z kupujących i chciałam sprawdzić czy chociaż w części prawdę pisze. Sprawa wygląda tak kupiłam córce ciuchy z firmy, z której nigdy nie brałam, z opisem rozmiarów u nich kiepsko, więc zwrot. Po 3 tygodniach zakładam dyskusje i o cudzie o kasie w 5 min sobie przypomnieli. Drugi zakup. Prawie wszystko trafione, tylko topiki które mimo tego samego rozmiaru na metce były ze 2 rozmiary większe poszły z powrotem. I powtórka z rozrywki- znowu zwrot po dobrych 3 tygodniach po dyskusji. W międzyczasie jeszcze podobna akcja z drugiego ich konta. Także można uznać, że to  standard. Dobrze wiem jaki kłopot robi teraz marna opinia, ale po 3cim takim razie to już piana na buzi i jeden negatyw poszedł. 

A teraz widzę:

Kontaktuje się w sprawie negatywnej oceny która otrzymaliśmy od Pani, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, korzystamy z zewnętrznego programu do realizacji zwrotów który jest w pełni zautomatyzowany niestety środki musimy zwracać bezpośrednio przez platformę Allegro. Chcielibyśmy zrekompensować tą nieudaną transakcję proponuje bon o wartości 20 zł do wykorzystania na całej platformie Allegro  lub zakupy w  naszym sklepie do kwoty 100 zł. Proszę o przemyślenie sprawy oraz informacje zwrotną. Życzę miłego dnia

I teraz pytanie jak mocno mnie wkręca? Bo coś kojarzę , że allegro ma automatyczne i wcale nie musi ręcznie. Tylko nie wiem czy to automatyczne allegro działa przyzwoicie czy raczej standardowo według ostatniego poziomu usług allegrowych?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Można ustawić automatyczne zwroty, tylko mało który sprzedawca odważy się tak zrobić. Nigdy nie wiesz, co i w jakim stanie wróci od kupującego w przesyłce zwrotnej. 

Reasumując - sprzedawca o którym piszesz robi zwroty ręcznie. 

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Sęk w tym, że ich nie robi standardowo. W komentarzach widać wpisy ludzi mówiące że po 2-3 miesiącach kasy nie zobaczyli. Wygląda że tylko po dyskusjach oddaje. Ja naprawdę zwykle nie jestem upierdliwa ale 3 razy to o 2 razy za dużo.W sumie to aż dziw mnie bierze ze mu to przechodzi przy obecnym systemie punktacji sprzedających.

Mam sprzedających gdzie taka wtopa raz się zdarzyła ale z reguły oddają, ja rozmiary też po pierwszych zakupach lepiej ogarniam, więc mało co idzie z powrotem i ciągle do nich wracam. A tu regularna recydywa.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak robisz Ty zwrot, to tak sprzedający zwraca przez Allegro ale On to robi i piszę prawdę, ale ma na to max14dni od odstąpienia od umowy zakupu ale powinien zrobić to niezwłocznie. Moze cię prosić o usunięcie komentarza, dozwolone są takie praktyki. Ale za to ze nie zwróci Ci w czasie kasy -on odpowiada i nikt więcej.

oznacz moderatorów