Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałam się dowiedzieć jak wygląda procedura zwrotu na koncie firmowym? Z tego co pamiętam to jest chyba opcja automatycznych zwrotów i można zarezerwować jakąś kwotę na poczet wypłat? Nigdy firmowego nie miałam to nie ogarniam. Ale ewidentnie chyba ktoś sobie robi kpiny z kupujących i chciałam sprawdzić czy chociaż w części prawdę pisze. Sprawa wygląda tak kupiłam córce ciuchy z firmy, z której nigdy nie brałam, z opisem rozmiarów u nich kiepsko, więc zwrot. Po 3 tygodniach zakładam dyskusje i o cudzie o kasie w 5 min sobie przypomnieli. Drugi zakup. Prawie wszystko trafione, tylko topiki które mimo tego samego rozmiaru na metce były ze 2 rozmiary większe poszły z powrotem. I powtórka z rozrywki- znowu zwrot po dobrych 3 tygodniach po dyskusji. W międzyczasie jeszcze podobna akcja z drugiego ich konta. Także można uznać, że to standard. Dobrze wiem jaki kłopot robi teraz marna opinia, ale po 3cim takim razie to już piana na buzi i jeden negatyw poszedł.
A teraz widzę:
Kontaktuje się w sprawie negatywnej oceny która otrzymaliśmy od Pani, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, korzystamy z zewnętrznego programu do realizacji zwrotów który jest w pełni zautomatyzowany niestety środki musimy zwracać bezpośrednio przez platformę Allegro. Chcielibyśmy zrekompensować tą nieudaną transakcję proponuje bon o wartości 20 zł do wykorzystania na całej platformie Allegro lub zakupy w naszym sklepie do kwoty 100 zł. Proszę o przemyślenie sprawy oraz informacje zwrotną. Życzę miłego dnia
I teraz pytanie jak mocno mnie wkręca? Bo coś kojarzę , że allegro ma automatyczne i wcale nie musi ręcznie. Tylko nie wiem czy to automatyczne allegro działa przyzwoicie czy raczej standardowo według ostatniego poziomu usług allegrowych?
Można ustawić automatyczne zwroty, tylko mało który sprzedawca odważy się tak zrobić. Nigdy nie wiesz, co i w jakim stanie wróci od kupującego w przesyłce zwrotnej.
Reasumując - sprzedawca o którym piszesz robi zwroty ręcznie.
Sęk w tym, że ich nie robi standardowo. W komentarzach widać wpisy ludzi mówiące że po 2-3 miesiącach kasy nie zobaczyli. Wygląda że tylko po dyskusjach oddaje. Ja naprawdę zwykle nie jestem upierdliwa ale 3 razy to o 2 razy za dużo.W sumie to aż dziw mnie bierze ze mu to przechodzi przy obecnym systemie punktacji sprzedających.
Mam sprzedających gdzie taka wtopa raz się zdarzyła ale z reguły oddają, ja rozmiary też po pierwszych zakupach lepiej ogarniam, więc mało co idzie z powrotem i ciągle do nich wracam. A tu regularna recydywa.
Jak robisz Ty zwrot, to tak sprzedający zwraca przez Allegro ale On to robi i piszę prawdę, ale ma na to max14dni od odstąpienia od umowy zakupu ale powinien zrobić to niezwłocznie. Moze cię prosić o usunięcie komentarza, dozwolone są takie praktyki. Ale za to ze nie zwróci Ci w czasie kasy -on odpowiada i nikt więcej.