anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty prowizji po anulowaniu przez kupujacego zakupu

grazas12
#10 Popularyzator#

Kupujacy po minucie od zakupu anulowal zakup.Allegro automatycznie nie zwrocilo prowizji,Po kilku godzinach zwrocilem się o zwrot prowizji a oni kazali mi czekac 7 dni.Jak dostanę odmowę to mam się odwolac.TO SKANDAL

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@grazas12 Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi? Klient anulował zakup w systemie czy po prostu skontaktował się z Tobą i poinformował o odstąpieniu od umowy? 

oznacz moderatorów

grazas12
#10 Popularyzator#

klient anulował automatycznie w systemie nr. zamowienia 

8dd552c0-5d87-11ee-b58d-c5fefc1f450f

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@grazas12 o tym, jak działa automatyczny zwrot prowizji przeczytasz w tym artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/automatyczny-rabat-transakcyjny-bez-wype...Otrzymałbyś automatycznie zwrot prowizji po 7 dniach od momentu zakupu. Zakup był z 28.09.2023 

oznacz moderatorów

grazas12
#10 Popularyzator#

Pozostawiam wasza wiadomosc bez komentarza.O godz.0.44 zostala wyslana faktura za miesiac wrzesien a o  0.49 zostala anulowany zakup i zwrot prowizji.Jednym slowem chodzilo wam o to ,zeby niesluszą prowizję zaplacic we wrzesniu.DALEJ POWTARZAM ZE JEST TO SKANDAL.Ja  nie zbiednieje a wy się nie wzbogacicie ....ALE NIESMAK ZOSTAJE.ALLEGRO OSZUKUJE!!!!!!!

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@grazas12 a pieniądze też zostały zwrócone automatycznie?

oznacz moderatorów

grazas12
#10 Popularyzator#

Klient nie zaplacil,wiec nie mam co zwracac.

oznacz moderatorów