anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty samochodowych akcesoriów elektronicznych

YACCON
#10 Popularyzator#

witam.

mam takie pytanie.

produkuję i sprzedaję samochodowe akcesoria elektroniczne.

klient kupuje np. moduł szyb.

podłącza go za pomocą lutowania do instalacji samochodowej.

po czym stwierdza że to niepotrzebny bajer i chce go zwrócić.

powód to: nie pasuje mi.

przewody zazwyczaj są już skrócone a niekiedy prawie całkiem obcięte.

obudowa modułu też jest nieraz  porysowana.

czyli już nie sprzedam jako nowy.

czy w takim przypadku muszę przyjąć zwrot?

znalazłem taki wpis: 

Rzeczy nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Art. 38 pkt. 6 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

czy mogę skorzystać z tego przepisu i odmówić przyjęcia zwrotu?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

az1rael
#21 Demiurg#

Tak ale musisz w ofercie w polu zwroty zawrzec odpowiednie formulki prawne tzn kupujacy musi wiedziec ze ma ograniczone prawo zwrotu i dlaczego 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

przy czym on i tak tego w momencie zakupu nie dostrzeże. Zobaczy jak będzie klikał zwrot. Zdziwi się, po czym i tak odeśle

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że możesz, kupujący ma prawo do sprawdzenia ale tylko do takiego stanu żeby nie ingerować w sprzęt, a jak tu "lutuje" to już wykracza poza. Ale jak nie ingeruje to może zwrócić. Musisz się także liczyć z dyskusjami, komentarzami itd.

oznacz moderatorów

YACCON
#10 Popularyzator#

Jeśli moduł nie ma śladów montażu to zwracam kasę bez zastanowienia.

oznacz moderatorów

YACCON
#10 Popularyzator#

Ostatnio miałem przypadek że klient kupił moduł przeznaczony do toyoty a podłączył go w innym aucie. Moduł nie działał w tym aucie no bo dlaczego. Wystąpił o zwrot i jeszcze założył dyskusję 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

ale poradziłeś sobie z kupującym sam czy allegro musiało wchodzić?

oznacz moderatorów

YACCON
#10 Popularyzator#

Klient przespał termin wysyłki. Stwierdziłem że już nie przyjmę.

Allegro napisało że minął termin wysyłki zwrotu i sprzedający nie musi już przyjąć.  Ale też napisali: proszę o proklienckie podejście oraz przyjęcie zwrotu Kupującego.

oznacz moderatorów