Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co jest powodem wydłużenia terminu dokonywania zwrotów dla Kupujących poprzez Allegro Finanse? Wcześniej gdy dokonywaliśmy zwrotu przy otwartej dyskusji Kupujący dostawał info - "Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie.". Dzisiaj natomiast widzę coś takiego - "Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty), z którego Kupujący zapłacił za zamówienie."
W obecnym czasie już nawet wpłata dokonana na poczcie księgowana jest u odbiorcy na następny dzień roboczy, a wy potrzebujecie 3-7 dni roboczych? Jak myślicie, do kogo Kupujący będzie miał pretensje?
@medalik_2009 przy takiej ilości zwrotów serwery się przegrzewają , informacja jest ? ... jest , kupujesz bezmyślnie to ...czekaj .
@medalik_2009 Czas nie został wydłużony. 🙂 W przypadku kart VISA czas ten od dawna już jest opisany jako "do 7 dni roboczych". Piszemy o tym w tym artykule.
Czas zwrotu zależy od metody płatności, której użył klient podczas zakupów.