anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Formularz Wysyłam z Allegro i nie mogę wygenerować paczki do paczkomatu InPostu

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj zmieniono wygląd Formularza Wysyła z Allegro i nie mogę wygenerować paczki do paczkomatu InPostu. Już przy zapisywaniu pierwszego ekranu wyskakuje komunikat: "Błąd przetwarzania. Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej." Zatem proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zagrajtosam Cześć. Prześlij mi proszę zrzut ekranu i przykładowy numer zamówienia, w którym tak się dzieje. Daj również znać, z której zakładki próbujesz wygenerować etykiety. Można to zrobić w:

- formularzy Wysyłam z Allegro, w drugim kroku "Wybór przesyłek",
- w zakładce Zamówienia od kupujących -> Szczegóły zamówienia -> Przesyłka -> Drukuj,
- w zakładce Zamówione przesyłki.

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

ekran1.jpg

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

ekran5.jpg

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

po próbie zapisu jest taki komunikat.

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

Problem tkwi nie w niemożności wydruku etykiety tylko nie mogę utworzyć przesyłki

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zagrajtosam Pracujemy już nad problemami w zakładce Zamówienia, a do czasu jego rozwiązania spróbuj proszę pobierać etykiety samodzielnie w trakcie nadawania, w Formularzu Wysyłam z Allegro, w kroku "Wybierz przesyłki".

Albo spróbuj wygenerować etykietę z poziomu nowej zakładki https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek  (tutaj instrukcja). Bardzo Cię przepraszam za te utrudnienia 

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

ekran po wybraniu "nadaj przesyłkę"

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zagrajtosam Formularz Wysyłam z Allegro (krok "Wybór przesyłek") działa, dlatego poproszę Cię o pobranie etykiet w tym miejscu:

ko_alka_0-1666251487775.png

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

zamówienie jak w załączonym zrzucie ekranu.

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

Sorry, ale wydaje mi się, że się nie rozumiemy, więc jeszcze raz. Problemem jest utworzenie przesyłki a nie etykiety. Jak mogę skorzystać z kroku "wybierz przesyłki" lub "wysyłam/lista przesyłek" skoro przesyłka nie może być utworzona z powodu "błąd przetwarzania". Działało dobrze po co było zmieniać? Ostatnio są ciągłe problemy a od nas sprzedawców w kółko jakieś  nowe wymagania.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zagrajtosam Popraw numer telefonu - podano numer stacjonarny (nadawcy). 

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

Do wczoraj to nie przeszkadzało?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zagrajtosam Zapewne nadawałeś paczki z podjazdem kuriera, a do Paczkomatu jest już potrzebny numer telefonu komórkowego. 

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

No nie. Nigdy nie zamawiałem kuriera. Wszystkie paczki były nadawane w paczkomacie.

oznacz moderatorów

zagrajtosam
#9 Pomysłodawca#

Ok. Po zmianie nr. telefonu przesyłka została utworzona. Jednak pomimo wyboru pola "nadam przesyłkę w paczkomacie" otwiera się opcja "zamów podjazd kuriera". Po co?

oznacz moderatorów