Dobry,
temat może mało zrozumiały, ale wyjaśnię pokrótce problem.
Sytuacja podobna do zgłoszonej przez jednego użytkownika chwilę temu: ktoś kupił i zapłacił za towar.
Klient reflektuje się po ok. godzinie, że jednak produktu nie chce i w ogóle zakupił przez pomyłkę. Wybiera zwrot: a bo anulować nie umie, a bo zamówienie jest w realizacji. Sprzedawca absolutnie tego nieświadomy pakuje i wysyła niechcianą przesyłkę, ponieważ szczegóły zamówienia nie informują o tym, że został zastosowany zwrot konsumencki.
Chodzi o to, aby Sprzedający miał nie tylko informację o anulowaniu zamówienia, jak również informację o wystosowaniu zwrotu przez Kupującego do niektórych/wszystkich pozycji zamówienia.
Referencja, jak to wygląda dla anulowania zamówienia:
![Client94057046_0-1668673437942.png Client94057046_0-1668673437942.png](https://spolecznosc.allegro.pl/t5/image/serverpage/image-id/23669i79816C80CFDB21C5/image-size/medium?v=v2&px=400)
Przykładowe zmiany w UI, które by informowały o istnieniu zwrotu:
![Client94057046_1-1668673454707.png Client94057046_1-1668673454707.png](https://spolecznosc.allegro.pl/t5/image/serverpage/image-id/23670iAD1619E6AFDD14E4/image-size/medium?v=v2&px=400)
![Client94057046_2-1668673549213.png Client94057046_2-1668673549213.png](https://spolecznosc.allegro.pl/t5/image/serverpage/image-id/23671i1EF3C80CE96D6495/image-size/medium?v=v2&px=400)