anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Łączenie zgłoszenia zwrotu z zamówieniem

Kategorie
kupujący
kupujący 1047
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
364
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Łączenie zgłoszenia zwrotu z zamówieniem

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Dobry,

temat może mało zrozumiały, ale wyjaśnię pokrótce problem.

Sytuacja podobna do zgłoszonej przez jednego użytkownika chwilę temu: ktoś kupił i zapłacił za towar.

Klient reflektuje się po ok. godzinie, że jednak produktu nie chce i w ogóle zakupił przez pomyłkę. Wybiera zwrot: a bo anulować nie umie, a bo zamówienie jest w realizacji. Sprzedawca absolutnie tego nieświadomy pakuje i wysyła niechcianą przesyłkę, ponieważ szczegóły zamówienia nie informują o tym, że został zastosowany zwrot konsumencki. 

Chodzi o to, aby Sprzedający miał nie tylko informację o anulowaniu zamówienia, jak również informację o wystosowaniu zwrotu przez Kupującego do niektórych/wszystkich pozycji zamówienia.

Referencja, jak to wygląda dla anulowania zamówienia:

Client94057046_0-1668673437942.png

Przykładowe zmiany w UI, które by informowały o istnieniu zwrotu:

Client94057046_1-1668673454707.png

Client94057046_2-1668673549213.png

2 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Client:94057046 Cześć, dzięki za tę sugestię. Przekażę ją do odpowiedniego zespołu i sprawdzimy, co da się zrobić w tej sprawie. 🙂 Wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Client:94057046 Dzięki za pomysł i cierpliwość. Obecnie kiedy kupujący zgłosi zwrot towaru, to w zakładce "Zamówienia od kupujących" jest to prezentowane w taki sposób: 

ko_alka_1-1697548988696.png

 

oznacz moderatorów