anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Śledzenie zwrotu

Kategorie
kupujący
kupujący 1043
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
363
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Śledzenie zwrotu

druzol
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry postuluję wprowadzenie zakładki dla kupujących ze śledzeniem zwrotów przesyłek. Czasem towar który kupię muszę zwrócić i tu zaczynają się schody. W moim przypadku odsyłam zazwyczaj zwrot paczkomatem. Potem muszę szukać w emailach listu z potwierdzeniem i tam sprawdzać jaki jest status przesyłki. Poza tym płacę za towary z dwóch róznych kont. Czasem sprzedający dokonują wpłaty szybko, czasem czekają do ostatniej chwili. Wtedy jest problem bo trzeba przeglądać wyciągi z połowy miesiąca i szukać czy zwrot został zrealizowany czy nie.  Tak naprawdę przy mniejszych kwotach można o tym zapomnieć a nieuczciwy sprzedający może środków nie zwrócić. Zakładka w Allegro umożliwiająca szybki podgląd byłaby super.

14 Komentarze
Knowhere
#21 Demiurg#

@krejzole Jak to kto? Oczywiście, że klienci allegro (czyli kupujący i sprzedający) - jedni w cenach towarów, drudzy w prowizjach wszelakich.

edip12
#1 Nowicjusz#

W zakładce Moje zakupy brakuje mi szybkiego filtru "towary zwrócone".

Byłoby to duże ułatwienie.

nike21
#2 Obserwator#

Witam. Dlaczego w "szczegółach zakupu" zniknęła sekcja "szczegóły zwrotu"? Pozdrawiam

Arkady-1978
#7 Wielbiciel#

Popieram. Dlaczego w "szczegółach zakupu" zniknęła sekcja "szczegóły zwrotu"? Pozdrawiam

oznacz moderatorów