anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
×

Śledzenie zwrotu

Kategorie
Kupujący
Kupujący 151
Inne
Inne 49
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
266
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
12
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
9
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
22
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
35
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
36

Śledzenie zwrotu

druzol
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry postuluję wprowadzenie zakładki dla kupujących ze śledzeniem zwrotów przesyłek. Czasem towar który kupię muszę zwrócić i tu zaczynają się schody. W moim przypadku odsyłam zazwyczaj zwrot paczkomatem. Potem muszę szukać w emailach listu z potwierdzeniem i tam sprawdzać jaki jest status przesyłki. Poza tym płacę za towary z dwóch róznych kont. Czasem sprzedający dokonują wpłaty szybko, czasem czekają do ostatniej chwili. Wtedy jest problem bo trzeba przeglądać wyciągi z połowy miesiąca i szukać czy zwrot został zrealizowany czy nie.  Tak naprawdę przy mniejszych kwotach można o tym zapomnieć a nieuczciwy sprzedający może środków nie zwrócić. Zakładka w Allegro umożliwiająca szybki podgląd byłaby super.

4 Komentarze
msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności
Status zmieniony na: Zrealizowany

@druzol cieszę się, że taka możliwość już jest - numer paczkomatowej przesyłki zwrotnej (gdy już zostanie wygenerowany) znajdziesz zawsze w zakładce Moje zakupy, po kliknięciu w Szczegóły przy zakupie, który zwracaliśmy - w sekcji Zwrot towaru. Dzięki!

msniezek_0-1608206130637.png

 

Jagodziannka
#7 Wielbiciel#

@msniezekw zakładce Moje Zakupy nie ma czegoś takiego jak sekcja Zwrot, ja przynajmniej jej nie widzę, a właśnie postuluję o nią...

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@Jagodziannka może nieprecyzyjnie się wyraziłem. Musisz jeszcze kliknąć w "Szczegóły" przy właściwym zakupie (tym, który zwracałaś). Numer przesyłki jest klikalny, przenosi na stronę śledzenia.

Zaktualizowałem już główną odpowiedź powyżej. Dziękuję za zwrócenie uwagi.

Jagodziannka
#7 Wielbiciel#

@msniezek teraz rozumiem, niemniej wciąż wiąże się to z przeszukiwaniem całej listy zakupów w celu znalezienia tego zwróconego produktu. Gdyby istniała zakładka 'Moje Zwroty' i wyświetlałyby się tam jedynie zwrócone produkty byłoby o wiele wygodniej