anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

anulowanie jeszcze nie wysłanego towaru

Kategorie
kupujący
kupujący 1043
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
364
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

anulowanie jeszcze nie wysłanego towaru

drobok
#10 Popularyzator#

Cześć,

Jako, że opcja anuluj jest przydatna w wypadku opóźnień może warto by było rozszerzyć tę opcję o czas nadania ?

Np sprzedawcy wpisuje numer wysyłki od razu (by wyłączyć opcję anulowania) a ma zamiar to wysłać w dużo późniejszym okresie - np ze względu na to że nie ma towaru który sprzedaje (np nr wysyłki wstawiony 29kwietnia, a wyświetla planowaną dostawę na 13maja.

Wystarczyło by dodać mechanizm włączający tę opcję z powrotem np po 24h od nadania numeru przesyłki. I tak ludzie klikają zwrot, a potem przesyłka własna - by poinformować o zwrocie, bo zawsze można zmienić sposób wysyłki na inpost w wypadku gdy sprzedawca jednak towar wyśle.

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@drobok bardzo dziękuję za Twoją propozycję, ale opcję anulowania zamówienia wprowadziliśmy m.in. po to, aby zmieniszyć koszty związa  z przesyłkami. oraz zaoszczędzisz czas dla sprzedających. W sytuacji, którą opisujesz i możliwości anulowania zamówienia, które jest już gotowe do nadania, sprzedający zostaliby z kosztem wygenerowanej, ale anulowanej przesyłki, dlatego też nie możemy wprowadzić takiego rozwiązania. 

oznacz moderatorów