Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Proszę o wprowadzenia opcji anulowania zamówienia złożonego na Allegro Lokalnie możliwej zarówno przez Kupującego jak i Sprzedającego. Kilka razy zdażyło mi się już, że Kupujący rozmyślił się po zakupie, a jedyną opcją zwrotu był przelew na konto.
Dziękuję za wszystkie głosy w tej dyskusji i choć nie mam dobrych wieści, wracam do Was z obiecanymi informacjami w sprawie tej propozycji. Dokładnie przeanalizowaliśmy tę kwestię i nie planujemy dodwania takiej opcji na Allego Lokalnie, głównie dlatego, że w przypadku transakcji między osobami fizycznymi (a takim dedykowane jest Allegro Lokalnie) nie ma ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny. Rozumiemy Wasze potrzeby i pojawiają się u nas zgłoszenia, które dotyczą konieczności dokonania zwrotu płatności, dlatego też wdrożyliśmy już narzedzie do zwrotów przez nasz system.
Natomiast dodanie opcji anulowania transakcji, chociażby dla jednej ze stron byłoby sprzeczne z zazasami Allegro Lokalnie. Po zapłacie dochodzi do prawnie wiążącej umowy i obie muszą we własnym zakrsie porozumieć się w kwestii anulowania. Dodanie przycisku wyłącznie dla jednej ze stron byłoby jednostronnym zerwaniem transakcji. W sytuacji kiedy obie strony doszły do porozumienia, sprzedajacy może zlecić zwrot wpłaty przez Allegro.
Jeśli chodzi o przykłady blokowania ofert przez potencjalną konkurencję, o których tutaj wspominacie, w takich sytuacjach sprzedajacy mogą wystawić nowe ogloszenia bez czekania (jeśli jest pewien, że kupujacy nie zapłaci) Natomiast to, które jest zablokowane, po wznowieniu może zakończyć.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.