Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Proszę o wprowadzenia opcji anulowania zamówienia złożonego na Allegro Lokalnie możliwej zarówno przez Kupującego jak i Sprzedającego. Kilka razy zdażyło mi się już, że Kupujący rozmyślił się po zakupie, a jedyną opcją zwrotu był przelew na konto.
@adekadek bardzo nam miło, że podzieliłeś się z nami swoim pomysłem, ale czy mógłbyś doprecyzować co ta zmiana ma na celu? W pierwszym zdaniu swojej wypowiedzi napisałeś, że to korzystne rozwiązanie z perspektywy Sprzedającego, ponieważ w ten może dojść do porozumienia z Kupującym. Nastomiast w następnym zdaniu sugerujesz łamanie regulaminu z perspektywy Kupującego i blokowanie ofert konkurencji, co jest sprzeczne z naszymi zasadami.
@adekadekchodzi o to, że ktoś może złośliwie kupić u ciebie przedmiot i nie zapłacić za niego, blokując ci w ten sposób jego sprzedaż na 5 dni, tylko po to, żeby wystawić swój identyczny i dzięki braku konkurencji w tym momencie, uzyskać za niego lepszą cenę. Dotyczy to przedmiotów rzadkich. Proponowana zmiana ma więc na celu ukrócenie takich praktyk.
Pomijając spekulacje. Najkrócej mówiąc Ludzie klikają kup teraz , potem po godzinie piszą do kupującego że już nie chcą tego przedmiotu. A kupujący nie może "odkliknąć" klient zrezygnował i wrócić do sprzedaży.
Mogę oczywiście wystawić identyczną aukcję ale jak niezrównoważony emocjonalnie kupujący jednak dojdzie do wniosku że kupuje to skąd wezmę dwa przedmioty.
Co ma na celu blokowanie wystawienia aukcji na 5 dni ?
Dzień dobry. Dzisiaj zakończyła się wystawiona przeze mnie aukcja na kwotę ponad 200 tys. zł. Dostałam informację od kupującego, że nie zapłaci bo licytowała cyt."dla jaj". Co mogę z tą sprawą zrobić.
@Client:47418061 dziękuję za tę propozycję! Na ten moment nie planujemy wprowadzenia takiej możliwości w najbliższym czasie na Allegro Lokalnie, ponieważ skupiamy się na innych funkcjonalnościach. Nie jest to jednak zły pomysł, więc zorientuję się czy ma szansę realizacji i wrócę tutaj z informacjami, gdy otrzymam więcej szczegółów.
Witam, podpowiadam wprowadzenie mechanizmu automatycznego anulowania oferty jeśli dwie strony transakcji się na takową opcję godzą ( każdy może się przecież pomylić ) .Obecnie trzeba czekać 5 dni aż nieopłacony zakup zostanie anulowany.
Proponuję, aby powstała opcja akceptacji zakupu przez sprzedającego. Podobny system działa w **piiip**. Jeżeli sprzedający nie zaakceptuje zakupu w ciągu np. 24h to zostaje on anulowany a kupujący otrzymuje zwrot środków na konto.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.