Często dochodzi do nadużyć ze strony sprzedawców w zakresie blacklisty.
Mnie sprzedawca zablokował bo odesłałem błędnie opisany smartfon
(flash miał być 64GB a było 1.2GB, miało być 4GB ram jest 0,5GB).
Nie powinno być dopuszczalne że z powodu widzi mi się sprzedawca blokuje kogoś.
Proponuję zatem aby blokada sprzedawcy była możliwa do ustawienia
.
1. Wyłącznie po dokonaniu zakupu.
(brak zmowy sprzedawców (typu: jego blokujemy, np. loombardxxx)
.
2. Możliwa do ustawienia maksymalnie miesiąc po sprzedaży
(14 dni na wypełnienie formularza zwrotu + 14dni kolejne na zwrot)
.
3. Możliwa wyłącznie użytkownikowi który zwrócił przedmiot
lub wystawił negatywną opinię (nie wiem jaki jest czas na wystawienie komentarza)
.
4. Regulowana przez sprzedawcę: od 1 miesiąca do 6 miesięcy.
.
5. Możliwość odwołania się od decyzji blokady przez sprzedawcę poprzez dyskusję.