Chodzi o możliwość wprowadzenia swego rodzaju harmonogramu deklarowanych terminów wysyłek.
Przykładowo, aby w weekend lub poniedziałek (kiedy zamówień jest więcej), można było ustawić 48h, a w resztę dni tygodnia 24h.
Myślę, że spora liczba sprzedających zmaga się z sytuacjami, gdzie po weekendzie zbiera się duża ilość zamówień, a dodając jeszcze te z poniedziałku nie jesteśmy pewni czy w 100% wywiążemy się z terminów.
Sugestia tym bardziej przydałaby się po wprowadzeniu zmian w punktacji oceny jakości sprzedaży, gdzie punkty z terminowości wysyłki zwiększą swój udział w wyniku.
Rozwiązanie z korzyścią dla sprzedających, którzy będą mogli bardziej rzetelnie zadeklarować termin wysyłki, w wyniku czego kupujący otrzymają bardziej wiarygodną informację. Będzie to bezapelacyjnie rozwiązanie, które umożliwi znaczne zredukowanie niezadowolenia klientów z tytułu nieotrzymania zamówień na czas.