anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokowanie dokonywania zwrotu towaru zakupionego na firmę (nie dotyczy jednoosobowej działalności)

Kategorie
kupujący
kupujący 879
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
38
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Blokowanie dokonywania zwrotu towaru zakupionego na firmę (nie dotyczy jednoosobowej działalności)

NipponShorty
#11 Animator#

Witam,
Czy jest możliwość wprowadzenia zablokowania zwrotu towaru przy zakupie na firmę (nie dotyczy to prowadzenia 1 osobowej działalności) 
Ostatnio nagminne jest zwracanie towaru przez firmy ( różnego rodzaju spółki) gdzie w polu powodu oznaczają pole "nie pasuje mi". Z tego co się orientuje to w przypadku zakupu na firmę (chodzi głównie o elektronikę) nie przysługuje. Mimo to bez problemu mogą dokonać zwrotu który im de facto nie przysługuje ( bez żadnego wcześniejszego kontaktu ze sprzedającym @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ .

4 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

@NipponShorty nie masz obowiązku takiego zwrotu przyjmować co nie znaczy ,że nie możesz . Nie chcesz przyjąć - informujesz firmę posiłkując się odpowiednim paragrafem , wyznaczasz termin odbioru oraz informujesz o kosztach składowania po jego przekroczeniu .

NipponShorty
#11 Animator#

@mdrogeria Ja to rozumiem, jednak tworzy to niepotrzebne spięcia bo wiadomo, jak kupujący potrafią reagować na jakąkolwiek odmowę. Systemowa blokada w takich przypadkach upraszcza to i nie tworzy niepotrzebnych sytuacji.

mdrogeria
#21 Demiurg#

@NipponShorty Allegro nieustannie dąży do zwiększenia komfortu zakupu dla klientów , blokada również niczego nie zmieni , klient może ocenić transakcję , otworzyć dyskusję ... co dalej zapewne wiesz . Uważam ,że lepiej taki zwrot przyjąć niż borykać się z problemami .... ale każdy z nas indywidualnie podejmuje decyzje .

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@NipponShorty dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoim pomysłem, ale właściwym rozwiązaniem jest tutaj raczej działanie, które opisał @mdrogeria. Przygotowanie i wprowadzenie takiej blokady wymagałoby bardzo dużo nakładów przy niewspółmiernie małych korzyściach, ponieważ tego typu sytuacje dotyczą zbyt wielu wyjątków i zmiennych. 

oznacz moderatorów