Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Często zmuszony jestem anulować zamówienia osób, które dokonały zakupu i nie zapłaciły,
Dodanie małego check_box-u do zaznaczania przy okazji zmiany statusu zamówienia, który by umieszczał klienta na czarną listę - było by nie lada ułatwieniem pracy.
I automatyczna wiadomość do wszystkich sprzedających "kupujący xxx nie zapłacił za zakup u C.... i został dodany do CL czy ty również chcesz go dodać do swojej?"
@Client:97765421 dziękuję za Twoją propozycję, ale czy chcesz dodawać automatycznie do czarnej listy wszystkich Kupujących, którzy nie opłacili lub anulowali u Ciebie zamówienie?
Cześć 🙂 W listopadzie zmieniliśmy nazwę zakładki Czarna lista na Moi nieaktywni kupujący. Do zakładki Moi nieaktywni kupujący możecie dodać wyłącznie Klientów, którzy kupili coś w ciągu 180 dni lub zostali dodani na Waszym innym połączonym koncie do zakładki.
Chcemy, żeby Sprzedający dodawali na listę Kupujących wyłącznie wtedy, kiedy mają ku temu uzasadnioną przyczynę i jest to konieczne (czyli np. wobec Kupujących, których zachowanie jest niezgodne z regulaminem). Check box, o którym mówisz, byłby sprzeczny z kierunkiem dotychczasowych zmian.
Jeśli dany Kupujący często nie opłaca zamówień, możecie zgłosić to również do nas - sprawdzimy konto i podejmiemy odpowiednie działania, jeśli takie sytuacje powtarzają się nagminnie.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.