anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można wyłączyć Allinę (chatbota) na Allegro?

Kategorie
kupujący
kupujący 903
inne
inne 179
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
91
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Czy można wyłączyć Allinę (chatbota) na Allegro?

karzyb_alle
#9 Pomysłodawca#

Proszę wyłączyć "alinę" - tego  czatbota. Bo ona marnuje cenny czas, na potwierdzenie tego czy chcę wysłać wiadomość (centrum  wiadomości)do kogoś, czy nie. Ta alina, to powinna być opcja dla chcących, a nie przymusowo żeby się każdy użytkownik z nią męczył! 

22 Komentarze
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

Cześć 🙂 Dziękuję za tę sugestię. Allina odpowiada na powtarzalne pytania od kupujących, na które możemy odpowiedzieć na podstawie informacji dostępnych w systemie. Automatyczne odpowiedzi działają tylko na kontach firmowych. 

Allina nie jest obowiązkowa. Sprzedający w każdej chwili mogą wyłączyć automatyczne odpowiedzi Alliny w zakładce Ustawienia komunikacji. Warto jednak korzystać z tej możliwości, bo dzięki temu klienci otrzymują odpowiedzi natychmiast 🙂 

magdaszg
#7 Wielbiciel#

Witam 

Po pierwsze Alina nie odpowiada na pytania, tylko się wtrąca nawet kiedy piszę "dziękuję" czy "miłego dnia". Nie ma tu żadnego pytania.

Po drugie nie mam dostępnej opcji wyłączenia jej.

Nie spotkałam jeszcze bardziej irytującego chatbota. 

Krzycho11111
#8 Zapaleniec#

Dołączam się do prośby o wyłączenie Aliny. 
Są dwie największe bzdury wymyślone przez Allegro: chatbot Alina i wtrącanie się do ocen użytkowników. To drugie ma dopiero wejść.

Pietrek_z_A
#7 Wielbiciel#

Alina nie odpowiada na żadne pytania, bo ja jej żadnych pytań nie zadaję. Alina natomiast utrudnia mi korespondencję ze sprzedawcami, przerywa płatności i to w momencie w którym śpieszę się i mam problemy z połączeniem, jeżeli korzystam z telefonu to zasłania mi okienko korespondencyjne lub przyciski funkcyjne, których chcę użyć i ogólnie rzecz biorąc przeszkadza tak bardzo jak to tylko możliwe. Chcę ją wyłączyć, zgłaszam, że mi przeszkadza wystawiam jej najgorsze możliwe oceny i nie mogę się pozbyć tego dziadostwa - jest gorsza i bardziej denerwująca niż wirus, ponieważ wirusa można usunąć, aliny się nie da.

amoniakoss
#3 Debiutant#

Potwierdzam i również przyłączam się do wniosku o możliwość wyłączenia tego szajsu jakim niewątpliwie jest Allina.

Aman-Marcin
#1 Nowicjusz#

Dajcie możliwość Wyłączenia  aliny użytkownikom .  Wiele transakcji nie mogłem dokończyć w trybie pilnym bo alina zastanawiała się czy może mi jakoś podpowiedzieć wiec moja korespondencja była wstrzymywana po czym okazywało się że alina pyta się czy ma to wysłać .  . Zróbcie z tym porządek 

pannaGie
#8 Zapaleniec#

@ko_alka 

Nie chodzi o wyłączenie Alliny w przypadku gdy jesteś Sprzedającym, tylko kiedy wysyłasz wiadomość jako Kupujący.

Najgorszy, najbardziej bezużyteczny chatbot z jakim miałam styczność. Nie udziela żadnych informacji, których nie mogłabym szybko znaleźć zaglądając w aukcję albo status zamówienia. Rozumiem jeszcze gdyby bot wtrącał się po pierwszej wiadomości sugerując rozwiązanie inne niż nękanie Sprzedającego... ale wymuszanie potwierdzenia KAŻDEJ KOLEJNEJ wiadomości zostało chyba wymyślone przez UXowca nienawidzącego ludzkości. Jej ogromne wiadomości w wąskim okienku sprawiają, że korespondencja ze Sprzedającym staje się kompletnie nieczytelna. 

PŁOŃ ALLINO!

pannaGie
#8 Zapaleniec#

Nie sądziłam, że będę kiedyś nawoływać w internecie do zabijania, ale błagam... miejcie litość, zatłuczcie to okropieństwo i pochowajcie w świętej ziemi żeby nie powróciło. 

Widziałam, że wątek o wyłączeniu Alliny już powstał, ale został uznany za "zrealizowany" przez moderatorkę, która odpowiedziała, że chatbota można wyłączyć. Tylko, że może go wyłączyć Sprzedający, tymczasem na to rozwiązanie skarżą się Kupujący - a oni takiej możliwości nie mają. 

Dubluję więc pomysł, żeby nie uciekł. Jak pisałam komentując ww. wątek :

Najgorszy, najbardziej bezużyteczny chatbot z jakim miałam styczność. Nie udziela żadnych informacji, których nie mogłabym szybko znaleźć zaglądając w aukcję albo status zamówienia. Rozumiem jeszcze gdyby bot wtrącał się po pierwszej wiadomości sugerując rozwiązanie inne niż nękanie Sprzedającego... ale wymuszanie potwierdzenia KAŻDEJ KOLEJNEJ wiadomości zostało chyba wymyślone przez UXowca nienawidzącego ludzkości. Jej ogromne wiadomości w wąskim okienku sprawiają, że korespondencja ze Sprzedającym staje się kompletnie nieczytelna.

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Ze sprzedającym to się najlepiej rozmawia na żywo a nie przez jakiegoś pośrednika . Masz możliwość zadawania pytań przez "centrum wiadomości" . Żaden chatbot , ALINA czy jakiś inny nie jest wstanie podać szczegółów jakie potrzebuje kupujący nie ujętych w opisie aukcji.  Uśmiercić Aliny się nie da ale można z nią unikać dialogu dla swojego świętego spokoju. To trochę jak z ludźmi z okolicy ,z większością można i warto rozmawiać ale są tacy których mijamy aby unikać rozmowy.

brakestop
#13 Ambasador#

Allina to taki Miś naszych czasów. Idealnie odwzorowuje w 99% całe Allegro.

Czyli tragedia, głupota, szajs. 

oznacz moderatorów