Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
@ObrazyDoSalonu dziękuję za tę propozycję i jak rozumiem jeśli chodzi o "deadline" to deklarowany czas wysyłki. Zweryfikuję z zespołem jakie mamy plany w tym zakresie i wrócę tutaj z informacjami, gdy dostanę odpowiedź w tej sprawie.
@_HolaOla_ Czy coś wiadomo w powyższej sprawie? Niedawno zostało wprowadzone "usprawnienie", że można sortować zamówienia według deklarowanej daty wysyłki, jednak nadal nie jest ona widoczna w szczegółach zamówienia/liście zamówień. Deadline powinien być widoczny zarówno dla kupujących jak i sprzedających.
Jeszcze raz dziękujemy za sugestię. W zakładce Zamówienia od kupujących wyświetlamy "Czas na wysłanie", czyli szacowany czas, do kiedy należy wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy. 🙂
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.